Suntem în era modernă când utilizăm atât de des smartphone-urile, când comunicăm rapid prin orice mijloace online. Cu toate acestea, în ciuda vremurilor moderne avem nevoie şi de o centrală telefonică. În mod special în cadrul firmelor găsim astfel de echipamente.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Este inutil să menţionăm utilitatea unui astfel de echipament. Oamenii comunică şi îşi triază sarcinile, având totuşi un scop comun. Au nevoie de randament şi să funcţioneze ca o echipă. Comunicarea orală şi directă este crucială. Pentru că este rapidă, pentru că nu este o metodă impersonală, mesajul transmis este clar, cu tonalitate cu tot.

Înţelegem nevoia de o centrala telefonica cum la fel de bine înţelegem că achiziţia acesteia trebuie să fie una avantajoasă - atât din punct de vedere financiar, cât şi a funcţionalităţii acesteia. Scule Prodrom va poate fi furnizor de soluţii în acest sens.

Centrală telefonică Karel şi nu numai

În portofoliul de produse de la Scule Prodrom găsim cu mare uşurinţă şi centrale telefonice. Disponibile sunt cele de la Ericsson sau Karel, ce pot avea diverse configuraţii începând de la 10 abonaţi până la 7000.

Ce vă interesează în mod deosebit? Calitatea, experienţa auditivă. Comunicarea între departamente, între cei cu diverse scări ierarhice sau între prestator de servicii şi colaboratori sau clienţi trebuie să fie una clară. Să aveţi adică o calitate bună a sunetului, să auziţi foarte bine ce vi se transmite. Cerinţele sunt însă mai multe. Cu siguranţă vă doriţi să vă puteţi interconecta cu mai multe sedii, după caz, dar aveţi şi un buget maxim de utilizat. De la Scule Prodrom veţi găsi variante.

Cât de mult poate ajuta o centrală telefonică bine aleasă

Modul în care comunicăm este cheia pentru colaborări fructuoase. Se spune că în mare parte din certurile sau neînţelegerile între interlocutori pornesc de la tonul vocii, evident, unul nepotrivit. Când nu vă auziţi prea bine cu cel de la celălalt capăt al firului repetaţi, ridicaţi tonul şi în final poate că vă daţi seama că nu merită vreun efort. E clar că un prestator de servicii, o companie nu pune accent pe calitate din moment ce comunicarea telefonică este atât de îngreunată, nu-i aşa?

Iată câtă importanţă are alegerea unui astfel de echipament. Apelurile primite către sursă pot fi direcţionate sau puse în aşteptare pe mai multe canale. Sistemul este clar unul practic, reduce timpul de aşteptare al solicitantului şi contribuie şi la eficienţa cu care personalul preia apelurile.

În funcţie de preferinţe centralele telefonice pot avea diverse funcţii, cum ar fi cele comune de preluare a apelurilor, transferul acestora, reapelare, apel în aşteptare etc. Funcţiile diferă, totodată preţul de achiziţie diferă în funcţie de cât de complexă este o centrală.

Că tot vorbeam şi de achiziţia unui astfel de echipament, să ne întoarcem la Scule Prodrom. De aici vă puteţi achiziţiona centrale telefonice la preţuri bune. Puteţi cere oferta de preţ din pagina oficială, scule-prodrom.ro.

Contact:

prodrom.usg@gmail.com

contact@scule-prodrom.ro

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.