Marketingul traditional a evoluat intr-o maniera toatal nebanuita si fara precedent, odata cu dezvoltarea Internetului si a magazinelor online, de pilda. Mai mult decat atat, pentru zona de comert electronic, putem spune ca marketingul clasic s-a transformat chiar in… e-marketing (marketing digital).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Iar cum orice evolutie presupune, implicit, diversificare si competitivitate, in ziua de azi, piata de produse si servicii cu adresabilitate online a ajuns la un nivel concurential foarte ridicat. Prin urmare, pentru a te remarca in multime, pentru a deveni mai vizibil in Google (cel mai mare si utilizat motor de cautare) si, pe cale de consecinta, pentru a deveni mai productiv ca brand digitalizat – fie ca detii un magazin online, fie o simpla pagina web de prezentare – ai nevoie de tehnici de promovare cu adevarat puternice si strategice!

De pilda, in acest sens, o agentie SEO – iAgency – te poate sustine in succesul antreprenorial si calea spre reusita, ajutandu-te sa ajungi in varful topului, atat la propriu, cat si la figurat, prin optimizarea site-ului tau pentru motoarele de cautare.

O agentie care pune la dispozitia clientilor sai, asadar, tehnica Search Engine Optimization drept modalitate de promovare online propulseaza site-urile aferente business-urilor digitalizate in topul cu rezultate returnate de Google; in urma cautarilor initiate de catre utilizatorii de Internet, in functie de interesele pe care acestia le manifesta (in calitate de potentiali clienti).

Incluzand optimizare on-page si off-page, alaturi de optimizare tehnica a site-ului respectiv s.a.m.d., o agentie SEO poate contribui, pentru business-ul tau, la: ocuparea unor pozitii fruntase in cadrul SERPs (Search Engine Results Pages), cresterea brand awareness-ului, a traficului organic si, implicit, a ratei de conversie (nivelul incasarilor / profitului).

Astfel de performante se vor infaptui prin targetarea anumitor cuvinte cheie si expresii de cautare / interese, relevante domeniului tau de activitate, pe care respectiva agentie SEO le va selecta in urma unui research minutios si le va integra, ulterior, in strategia de comunicare online. Practic, prin generarea unui continut scris corespunzator, util si relevant pentru utilizator, prin utilizarea cuvintelor cheie potrivite, o agentie SEO, prin procesul de optimizare desfasurat pe termen lung, va semnala si il va „convinge” pe Google ca tu esti cea mai buna optiune pentru cautarile / nevoile internautilor (intr-un context dat).

Insa, pentru a aparea in prima pagina din Google Organic, este nevoie intotdeauna de o agentie SEO de top, cu traditie, care sa aiba o viziune de ansamblu atat asupra fenomenului optimizarii in particular, cat si asupra marketingului clasic in general. Aceasta necesitate nu este data doar de faptul ca, lucrand cu cei mai buni, vei avea parte si de cele mai bune rezultate; ci si de faptul ca Google isi modifica frecvent algoritmii de clasificare (indexare si ranking), iar acest lucru se intampla deseori subit si „in secret”.

Asadar, numai o agentie SEO cu traditie, precum iAgency.ro, se va putea dovedi a fi suficient de intuitiva si totodata empirica (eficienta), astfel incat sa adapteze permanent procesul optimizarii, in caz de nevoie, pentru rezultate… optime!

In plus, pe langa servicii SEO ca atare, aceasta agentie (existenta pe piata din Romania inca din anul 2008, sub egida specialistului si fondatorului Ovidiu Joita) iti mai poate pune la dispozitie si servicii conexe (integrate, prin colaborare / intermedierea a terte persoane): PPC, Social Media, Web Design, IT, consultanta de business, creare de continut video etc.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.