Există o "şcoală nouă" de atitudini şi tehnici de vânzări care astăzi are mult mai mult succes decât şcoala clasică.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

De multe ori, când vindem, avem sentimentul că oamenii nu vor să cumpere. Este ca şi cum trebuie să forţăm clientul să facă ceea ce nu doreşte. Lumea se schimbă atât de repede încât tehnicile, odată eficace, sunt acum inutile.

Şi asta ne provoacă nesiguranţă şi, în multe cazuri, teama de a vinde. Cu toate acestea, vânzarea are o latură pozitivă, plăcută, care ne reconciliază cu cea mai umană parte a noastră şi care ne umple de energie.

Şi este important să o descoperim pentru că noi toţi vindem ceva, ele pot fi produse sau servicii, idei, opinii sau, în multe cazuri, pe noi înşine.

Acesta este tipul de vânzare pe care îl propunem în acest articol, o vânzare mai uşoară, mai rapidă şi mai distractivă ... Deşi cu o multă muncă anterioară... Nimic nu putem realiza fără muncă.

În cazul comerţului de retail, este evidentă necesitatea vânzării.

În afară de a fi experţi în modă, frumuseţe sau electronică, de a fi buni bucătari sau patiseri, trebuie să ştiţi cum să vindeţi.

Multor oameni le este greu să vândă: din ruşine, din frică, pentru că, pe plan intern, ei consideră că nu este vorba despre ei sau chiar că este o activitate devalorizată.

Mulţi comercianţi de retail mici încearcă foarte mult să asiste clientul, sunt prietenoşi şi cordiali, se ocupă de gestionarea şi marketingul afacerii lor, dar ... le este greu să vândă.

Vânzarea are puţin din artă şi puţin din ştiinţă, constă în convingerea şi comunicarea cu clientul, care necesită cunoştinţe şi practici.

În spatele fiecărei vânzări există persoane: pe de o parte cumpărătorul şi, pe de altă parte, vânzătorul.

În mod tradiţional, vânzătorul doreşte să facă bani, iar cumpărătorul să obţină un beneficiu. Dacă ne concentrăm doar pe câştiguri băneşti, putem avea parte de rezistenţă.

Dar ... Ce se întâmplă dacă câştigul este o consecinţă a ajutorului acordat altora pentru a obţine ceea ce-şi doresc?

Dacă nu vă mai concentraţi asupra a ceea ce vreţi ca agenţi de vânzări şi începeţi să vă concentraţi pe nevoile celeilalte persoane, stresul se termină, frica se termină, presiunea se sfârşeşte...

Nimeni nu are aceste sentimente când îl ajută pe altul, dimpotrivă, cu toţii ne simţim folositori, fericiţi şi ne bucurăm mai mult de munca noastră atunci când oferim ceva bun altora.

În acelaşi timp, sentimentele cumpărătorului se schimbă, de asemenea, în raport cu modalităţile tradiţionale de vânzare, de la neîncredere, de la teama de a fi înşelat, de la o poziţie defensivă la bucuriile oferite de cumpărături.

Atunci când cele două părţi ale relaţiei, cumpărătorul şi vânzătorul, se înţeleg reciproc, ambele câştigă.

Acesta este secretul vânzării de succes, când vindem, ne bucurăm mai mult şi obţinem beneficii mai mari dacă ne concentrăm pe ajutarea altora să realizeze ceea ce doresc.

Ce faceţi pentru a vă ajuta clienţii să obţină ceea ce doresc?

Uneori nu este uşor să ştiţi ce doresc oamenii.

Dar puneţi-vă în pielea lor ca să începeţi să descoperiţi.

Ce vreţi atunci când cumpăraţi?

De fapt, toţi vrem să ne simţim confortabil cu ceea ce cumpărăm şi cu noi înşine.

Aşa că, atunci când veţi vinde trebuie să aveţi în vedere faptul că, deşi scopul vostru poate fi de a face bani, scopul vostru în momentul vânzării este de a ajuta cealaltă persoană să rezolve o problemă sau să se simtă bine.

Dacă credeţi în produsul sau serviciul vostru şi ştiţi că, prin intermediul acestuia, îi puteţi ajuta pe ceilalţi să se simtă mai bine ... De ce să vă purtaţi ca şi când vă pasă de banii voştri?

Şi, deşi acest lucru este greu de recunoscut, în calitate de cumpărători este un comportament de care suferim foarte des, atunci când cerem ceva anume şi primim altceva, promisiuni neţinute externalizarea vinovăţiei etc.

Atunci când un vânzător are grijă de clienţii săi, se observă acest lucru. Iar această preocupare reală generează încredere, loialitate şi recomandări bune.

Aşadar, atunci când serviţi un client, întrebaţi-vă: Mă preocupă mai mult să obţin ceea ce vreau sau chiar mă ocup de dorinţele clientului?

Pe piaţa actuală, vânzarea depinde mai mult ca niciodată de oameni. Produsele şi serviciile sunt din ce în ce mai asemănătoare, iar multiplele opţiuni dezorientează oamenii. Dacă vă puneţi în locul cumpărătorului ... Care este cel mai important lucru când faceţi cumpărături?

Poate fi oare modul de aranjare a produselor pe rafturi? Se ştie că rafturile joacă un rol esenţial în organizarea eficientă a unui magazin. Aşadar, dacă vreţi să atrageţi atenţia clienţilor asupra produselor şi să le îmbunătăţiţi experienţa în timpul cumpărăturilor făcute în magazinul vostru, folosiţi rafturi metalice pentru magazin de cea mai bună calitate. Pe acestea le găsiţi în magazinul online Rafturimetaliceaz.ro.

viewscnt

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.