BAT în parteneriat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) lansează campania anuală Alege Asumat un Comportament Comercial Curat, un proiect de informare şi conştientizare publică cu privire la importanţa cunoaşterii şi respectării legislaţiei pentru prevenirea accesului minorilor la produse din tutun şi nicotină. Anul acesta, campania continuă cu mesaje de conştientizare privind toleranţa zero faţă de comercializarea produselor cu nicotină către minori, în circa 32.000 de magazine partenere din România.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Responsabilitatea şi prevenirea accesului minorilor la produse cu nicotină reprezintă elemente centrale în activitatea noastră atât în cadrul propriilor echipe, cât şi în cazul partenerilor comerciali. BAT investeşte constant în campanii educaţionale privind prorpiile standarde şi principii de comercializare, precum şi prevederile legale şi motivele pentru care minorii nu ar trebui să aibă acces la produse cu nicotină. Ne bucurăm să continuăm şi anul acesta alături de cei peste 32.000 de parteneri din retail campania de conştientizare privind toleranţa zero faţă de comercializarea produselor cu nicotină către minori”, a declarat Ileana Dumitru, Directorul juridic şi relaţii publice al Ariei Europa de Sud-Est din cadrul BAT.

În România, BAT a desfăşurat continuu, în ultimii 25 de ani, programe de informare a comercianţilor şi consumatorilor cu privire la prevederile legale, dar şi la motivele pentru care minorii nu trebuie să aibă acces la produsele cu nicotină. Începând din 2019, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor s-a alăturat campaniei BAT şi pune la dispoziţia consumatorilor numărul de contact 021/9551 – Telefonul consumatorilor, unde oricine poate sesiza încălcarea legii.

„Dacă timpul ar fi la îndemâna noastră şi ar putea fi dat înainte şi înapoi, atunci cu siguranţă unul dintre lucrurile pe care le-aş elimina din viaţa mea ar fi fumatul. În noua eră a maşinilor electrice, să scoţi fum pare total demodat. Dacă vă doriţi să faceţi ceva spectaculos, alegeţi ceva constructiv, nu un viciu”, a declarat Horia Constantinescu, Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului

BAT actualizează şi comunică în mod constant propriile principii şi standarde de promovare şi comercializare a produselor sale. Acestea includ cinci principii cheie, care implică cerinţe stricte privind responsabilitatea, corectitudinea, transparenţa, respectarea prevederilor legale şi comercializarea exclusivă către consumatori adulţi. Aceste cerinţe se adresează atât propriilor echipe, cât şi partenerilor comerciali, iar respectarea cu stricteţe a acestor principii face parte din Codul nostru de conduită pentru furnizori, care stabileşte standardele minime aşteptate de la furnizorii noştri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.