Ultramaratonistul Tibi Uşeriu a afirmat, după ce a suferit un şoc anafilactic în urma unei alergii alimentare, că este doar a doua oară în viaţă când a fost nevoit să sune la numărul de urgenţe. ”Zic să criticăm mai puţin, să respectăm mai mult personalul medical în general şi să învăţăm să fim mai recunoscători”, a îndemnat el.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Doar de două ori în viaţă a trebuit să sun acest număr. De fiecare dată am fost salvat la limită. Prima dată în Canada în 2019, când mi-au degerat degetele. Nota de plată rima sinistru cu anul calendaristic – 19.000 de euro! Cu elicopter inclus şi probabil TVA. A doua oară am sunat duminică. Îmi făceam alergarea de rutină. Din pricina unei alergii alimentare am făcut un şoc anafilactic sever urmat de leşin. M-am trezit înfrigurat pe buza unui şanţ lângă Blidereasa. Foarte confuz, cu vederea înceţoşată. De obicei alerg fără telefon. Acum, printr-o minune îl aveam la mine. Iată cum muzica poate uneori salva oameni. Îmi sun familia. Vin după mine. Sunt hotărât să-mi revin. Dar leşin din nou pe locul mortului. Mă trezesc smuciturile ambulanţei ISU Bistriţa - Năsăud SMURD Prundu Bârgăului şi vocea paramedicilor”, a relatat Tibi Uşeriu, miercuri, într-o postare pe Facebook.

El a adăugat că ambulanţa a ajuns ”incredibil de rapid” şi s-a trezit la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Bistriţa, ”cu o branulă în braţ şi un cocktail de substanţe în sânge”.

”Încep să văd iar forme şi culori. În 20 de minute am analizele de sânge făcute, un CT cranian şi sunt văzut de trei medici specialişti pe lângă medicul de gardă şi asistentele. Ca simplu contribuabil nu a trebui să plătesc nici măcar un leu. Nu vreau să dau nume, ci doar să Mulţumesc frumos şi să felicit tot personalul medical începând de la şoferul de ambulanţă, brancardieri, infirmiere şi până la medicul specialist neurolog. Sunt oameni dedicaţi, care îşi iubesc meseria şi o fac ca lumea. La fel, mulţumiri conducerii spitalului şi Consiliul Judeţean Bistriţa-Năsăud fiindcă au pus pe roate un asemenea serviciu medical profesionist şi prompt”, a povestit Uşeriu.

El a menţionat că, în cele cinci ore petrecute acolo, a observat că şi restul pacienţilor au fost trataţi exemplar.

”Am fost sincer impresionat. Am plecat tot mulţumind şi refuzând politicos internarea. Scăpat din nou la aer mă simţeam atât de bine, încât mi-a trecut pentru o clipă prin minte să reiau alergarea. Raţiunea a triumfat însă. Am luat un taxi şi am plecat acasă, nereuşind să scap de sentimentul că trăiesc în prelungirile propriei vieţi. Zic să criticăm mai puţin, să respectăm mai mult personalul medical în general şi să învăţăm să fim mai recunoscători. Viaţa e importantă”, a conchis el.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.