Roger Federer, locul 2 WTA şi cap de serie numărul 1, a intrat pe teren în manşa I a turneului de la Wimbledon cu echipament produs de marca japoneză Uniqlo.
La scurt timp, Uniqlo a confirmat faptul că Federer va fi ambasador al mărcii japoneze.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
UNIQLO is honoured to welcome Roger Federer as our new Global Brand Ambassador!#UniqloRF #Uniqlo #LifeWear #RogerFederer #Wimbledon pic.twitter.com/Xn4R4H4GVV
— UNIQLO UK (@UNIQLO_UK) July 2, 2018
Astfel, elveţianul de 36 de ani se desprate de sponsorul tehnic cu care a colaborat întreaga carieră, producătorul american de echipament sportiv Nike, după ce înţelegerea lor a expirat în martie.
Potrivit presei internaţionale, Federer va primi de la Uniqlo 30 de milioane de dolari pe an, într-un contract valabil zece ani.
Uniqlo îl mai are sub contract pe japonezul Kei Nishikori, după ce l-a "pierdut" pe sârbul Novak Djokovici, care a semnat cu Lacoste.
Federer a câştigat 20 de turnee de grand slam, având opt trofee al Wimbledon.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.