Federaţia Română de Fotbal a făcut, pe site-ul oficial, precizări cu privire la solicitarea de folosire de către Generaţia de Aur a fostei sigle a FRF, ca urmare a declaraţiilor de joi ale lui Gheorghe Popescu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit FRF, Popescu a solicitat în data de 9 ianuarie dreptul de a folosi vechea siglă a FRF.

“După analiza cadrului legal şi contractual în care FRF îşi desfăşoară activitatea, răspunsul FRF către domnul Gheorghe Popescu a fost transmis în data de 15 ianuarie 2024”, a precizaat federaţia.

Sigla FRF utilizată pe echipamentul de joc în cadrul jocurilor contând pentru turneul final al FIFA World Cup 1994 reprezintă o marcă înregistrată FRF, a menţionat forul. “Prin urmare, pentru a se putea exprima acordul de utilizare a acesteia de către o terţă parte, precum şi limitele acestei utilizări, era necesar a se comunica persoana (fizică sau juridică) organizatoare a evenimentului, urmând a se încheia un contract de cesiune temporară a mărcii cu aceasta”.

“Totodată, i s-a transmis domnului Popescu faptul că FRF nu poate accepta utilizarea siglei împreună cu denumiri, sigle, mărci, reprezentări grafice etc ale unor terţe persoane juridice, parteneri comerciali sau sponsori ai evenimentului, FRF nefiind implicată în organizare, pentru a evita astfel un conflict de brand cu actualii sponsori şi parteneri comerciali ai FRF şi ai Echipei naţionale a României, care beneficiază de exclusivitate, conform contractelor semnate.

Domnul Gheorghe Popescu nu a mai revenit cu precizările solicitate, aceasta fiind singura comunicare pe acest subiect între FRF şi domnul Popescu”, a adăugat FRF.

Joi, într-o conferinţă de presă, Gheorghe Popescu a vorbit despre motivul pentru care Generaţia de Aur nu poate juca folosind fosta siglă a FRF: “Am făcut un demers către FRF şi răspunsul a fost scurt. Ei spun că sunt de acord cu o cesiune temporară a emblemei. Dar sunt de acord doar pe tricourile de joc pe care le va folosi echipa şi fără sponsor. Ştiţi şi dumneavoastră că un astfel de eveniment fără sponsori nu se poate organiza, este imposibil să-l organizezi. După aceea au mai venit cu o completare că nu sunt de acord cu comercializarea tricourilor. Atunci am fost nevoiţi să renunţăm, să facem acest tricou cu emblema Generaţiei de Aur, pe care dorim să-l vindem într-un număr uriaş pentru că ar fi cred că palma cea mai mare pe care publicul poate să o dea celor care puteau să ne lase să jucăm cu o amblemă pe care noi am făcut-o mare şi care nu mai există, pentru că FRF şi-a schimbat emblema cu care echipa naţională joacă pe piept. Nu s-a putut, am fost nevoiţi să facem acest lucru. Sunt convins că nu emblema va fi importantă pentru spectatori, ci faptul că vor avea tricoul pe care noi îl vom îmbrăca pentru ultima dată”.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.