Lucrarile de reabilitare si consolidare a Podului Grant continuă, iar di acest motiv circulaţia pe sensul Turda – Crângaşi este închisă de luni, de la prânz, anunţă Primăria Capitalei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”În vederea continuării lucrărilor de reabilitare ţi consolidare a Podului Grant, începând cu data de 01 iulie 2019, ora 12.00, se va restricţiona circulaţia pe sensul Turda – Crângaşi al pasajului Pod Grant. Bretelele aferente acestei căi vor rămâne în continuare închise. Rutele principale de ocolire sunt Podul Basarab şi Gara de Nord”, transmite PMB.

Pot fi utilizate ca variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, urmatoarele trasee/rute:

Evenimente

31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

·       B-dul General Kiseleff / B-dul Maresal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - B-dul Ion Mihalache – Str. Banu Manta - Pod Basarab - Calea Giulesti.

·       B-dul General Kiseleff / B-dul Maresal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu -Bulevardul Marasti / B-dul Maresal Averescu – Str. Clucerului - Piata Ion Mihalache - B-dul Ion Mihalache - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.

·       B-dul Maresal Prezan / B-dul General Kiseleff - Arcul de Triumf - B-dul Kiseleff – Piata Victoriei - B-dul N Titulescu - Pod Basarab.

·       B-dul Maresal Averescu intersectie cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta  cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stalpeanu / Piata Domenii) - B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piata Victoriei) - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.

·       Str. Turda – Str. Iani Buzoiani - Strada Caraiman - Calea Grivitei - Pod Basarab

Pe sensul închis, Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti face urmatoarele tipuri de lucrări: reparaţii ale elementelor din beton ale suprastructurii, aşternerea hidroizolaţiei, amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale, realizarea căii pe pod (aţternerea mixturilor asfaltice), înlocuirea rosturilor de dilataţie existente, înlocuirea elementelor de siguranţă rutieră existente, refacerea căii tramvaiului, refacerea semnalizării verticale, realizarea marcajelor rutiere.

Podul Grant se afla la prima intervenţie după mai bine de 12 ani de la ultimele reparaţii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.