Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti, începe lucrările de reabilitare şi consolidare a Podului Grant, după mai bine de 12 ani de la ultimele reparaţii. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată şi face legătura între Bd. Ion Mihalache şi Calea Giuleşti. De luni, ora 11.00, se închide breteaua care urcă din Calea Griviţei spre Gara de Nord.
Potrivit unui comunicat de presă transmis de Primăria Municipiulu Bucureşti, începând de luni, ora 11.00, se închide circulaţia pe Breteaua F, de urcare/coborâre dinspre Calea Griviţei / spre Gara de Nord a Podului Grant (aferentă sensului de circulaţie Turda – Crângaşi).
Circulaţia pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor, iar traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Se pot alege rute alternative:
- pentru urcarea pe pod pentru direcţia Crângaşi se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviţei se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giuleşti.
”Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti va execută lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de aşternere a hidroizolaţiei şi înlocuire a elementelor de siguranţă rutieră existente (parapeţi metalici). Totodată, va fi realizată aşternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive”, a transmis Primăria Capitalei.
Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, şi la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricţii de circulaţie vor fi anunţate).
Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistenţă şi la suprastructură (montarea parapetului pietonal şi a celui de protecţie).
Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai şi pentruasigurarea siguranţei circulaţiei (semnalizarea rutieră provizorie şi semnalizarea rutieră definitivă).
Lucrările la pasaj şi indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi anul trecut, în luna septembrie, pentru a se asigura circulaţia în condiţii de siguranţă pe acest pasaj şi au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată că “nesatisfăcătoare”.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.