Direcţia Naţională Anticorupţie (DNA) a început urmărirea penală în cazul lui Nicuşor Dan, după sesizările făcute de Mihai Enache, candidatul AUR la Primăria Capitalei, cu privire la refuzul primarului general de a informa opinia publică despre banii pe care i-a cheltuit pentru campania publicitară, a anunţat Enache.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
„Am fost chemaţi de procurorii DNA pentru a fi înştiinţaţi că a fost începută urmărirea penală în urma plângerii depuse de noi pe 30 aprilie. Sperăm la o anchetă cât mai rapidă, în aşa fel încât să aflăm până la alegeri care este situaţia reală cu privire la campania de publicitate outdoor utilizată de domnul Nicuşor Dab. Fie dânsul a folosit pentru plata acestor servicii nişte sume de bani pe care nu le-a declarat şi pe car nu le vedem, fie a primit beneficii directe, constând în reduceri substanţiale de la singura societate comercială cu care a avut contracte, societatea controlată de domnul Matei Păun”, a declarat Mihai Enache, conform comunicatului de presă al AUR.

Potrivit lui Mihai Enache, Nicuşor Dan ar fi cheltuit pentru panourile publicitare aproximativ 500 de mii de euro.

„Domnul Nicuşor Dan ne spune în continuare de acele donaţii primite pe site. Nici astăzi, când discutăm noi, suma contorizată pe site-ul oficial al domnului Nicuşor Dan nu atinge 180 de mii de euro aşa cum dânsul a declarat că l-a costat această campanie, fără să mai vorbim despre faptul că plăteşte în paralel şi o campanie agresivă în online. Nu înţelegem de ce este o problemă pentru Nicuşor Dan că este ajutat de Matei Păun. Dacă au o relaţie apropiată nu e nicio problemă că domnul Matei Păun are afweceri în Rusia şi Belarus, dar românii trebuie să ştim cu toţii din ce surse de bani şi-a plătit domnul Nicuşor Dan campania mega agresivă şi opulentă de publicitate exterioară”, a subliniat candidatul AUR la Primăria Capitalei.

Mihai Enache a fost însoţit la DNA de Matei Ştefănescu, avocat de profesie, candidatul AUR la Primăria Sectorului 4.

„E important să subliniem că există indicii clare în sensul unei sume de peste 300 de mii de euro care nua fost declarată nici la nivel de donaţii, nici din fodnuri personale ce a fost utilizată în această campanie de publicitate outdoor. Această campanie a început anterior momentului la care au început să se strîbgă donaţiile. Aceste fonduri existau. Aceste companii solicită plata în avans sau termene scurte. E necesar ca organele de cercetare penală să investigheze de unde au apărut aceşti bani şi cu ce titlu au ajuns în campania de publicitate”, a declarat Matei Ştefănescu, într-o conferinţe de presă, susţinută vineri, în faţa sediului DNA.

 

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.