Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 22% în primul trimestru al anului fiscal 2016, la 468 de milioane de coroane suedeze ( 50,6 milioane de euro) de la 384 de milioane de coroane (41,2 milioane de euro) în acelaşi interval al anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În lei, H&M România a raportat o creştere de 25% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată în raportul publicat miercuri de companie.

La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 42 de magazine în România, în condiţiile în care în primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.

Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 8% în primul trimestru fiscal, la 50,6 miliarde de coroane (5,47 milioane de euro), în timp ce profitul net a scăzut cu 30,6%, de la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro) în urmă cu un an la 2,5 miliarde de coroane (270 milioane euro).

Grupul suedez intenţionează să deschidă în acest an 425 de magazine, majoritatea pe pieţele existente, sub marca H&M.

În cazul magazinelor sub alte mărci, respectiv COS, Monki, Weekday, & Other Stories şi Cheap Monday, majoritatea deschiderilor vor fi sub brandul COS, cu care grupul va intra în acest an pe cinci noi pieţe, Cehia (inaugurat deja în primul trimestru fiscal), precum şi în România, Letonia, Malaysia şi Arabia Saudită (sub franciză).

Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârşitul lunii februarie, H&M avea 3.970 de magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.