Uber spune că vrea să ajungă pe profit până la finele acestui an, în ciuda faptului că a pierdut 8,5 miliarde de dolari în 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Uber a publicat rezultatele financiare pentru ultimul trimestru, cu o pierdere de 1,1 miliarde de dolari, la venituri de 4,1 miliarde de dolari. Veniturile companiei au crescut cu 37% de la an la an.

Pe tot anul trecut, Uber a pierdut nu mai puţin de 8,5 miliarde de dolari. 4,6 miliarde dintre aceştia, însă, au reprezentat compensaţii în acţiuni.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Cu toate acestea, oficialii companiei şi-au propus şi sunt încrezători că vor reuşi ca până la sfârşitul lui 2020 cel târziu Uber să devină o companie profitabilă.

Directorul financiar de la Uber, Nelson Chai, spune că întreaga conducerea este conştientă de provocarea care o aşteaptă şi că toată lumea este motivată şi concentrată pentru îndeplinirea obiectivului.

Numărul călătoriilor comandate de utilizatorii platformei a crescut faţă de 2018 cu puţin peste 30%, un procent considerat mic de unii analişti.

Compania nu se aşteaptă ca primul trimestru din 2020 să difere prea mult de ultimul de anul trecut. După aceea, însă, oficialii Uber speră să vadă progrese importante în ceea ce priveşte profitul.

În aceeaşi direcţie se aşteaptă să evolueze şi Uber Eats, divizia de livrări a companiei.

“Epoca creşterii cu orice costuri s-a încheiat” pentru Uber, a concluzionat chiar şeful Uber, Dara Khosrowshahi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.