Aproximativ 93% dintre cumpărătorii online din România achiziţionează articole vestimentare cel puţin o dată pe lună, conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro, care arată că sumele cheltuite de români pe site-urile de modă variază între 101 lei pentru o pereche de pantaloni şi 257 lei pentru o pereche de pantofi.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Potrivit analizei, adevăraţii pasionaţi de modă ajung să comande chiar şi de şase ori în 30 de zile.

”Segmentul de fashion online înregistrează una dintre cele mai rapide creşteri din eCommerce-ul local, de aproximativ 50% în fiecare an. Este o categorie ce categoric încă nu şi-a atins potenţialul maxim ”, a declarat managerul de ţară al Answear România, Raluca Radu.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Cercetarea mai arată că pantofii sport sau eleganţi sunt articolele vestimentare preferate de 71% dintre cumpărători, în timp ce 49% dintre aceştia optează în primul rând pentru rochii sau genţi şi rucsacuri.

În medie, o rochie comandată online ajunge să coste cel mult 215 lei, iar o geantă cel puţin 124 lei.

Principala sursă de informare a cumpărătorilor din mediul online este tot spaţiul virtual.

Astfel, 68% dintre aceştia apelează la motoarele de căutare pentru a găsi informaţii despre magazinele online pe care le vizitează şi ofertele acestora, în timp ce 54% dintre ei merg pe recomandările primite din partea prietenilor şi a cunoştinţelor.

Peste jumătate - 51% - dintre cumpărători se informează apelând la reţelele de socializare. Bărbaţii preferă să se informeze şi de la emisiunile TV, cu o medie de 24%, faţă de 11% în cazul femeilor.

Studiul a fost realizat de Answear.ro în parteneriat cu firma de cercetare iSense Solutions, pe un eşantion de 604 respondenţi din mediul urban, majoritatea femei, cu vârste curpinse între 25 şi 40 ani.

Cei mai mulţi dintre aceştia au studii universitare (59%) şi un venit mediu lunar de aproximativ 3.600 lei.

72% dintre respondenţi sunt căsătoriţi sau locuiesc împreună cu persoana iubită, având în medie un singur copil. 

Answear.ro este magazinul online originar din Polonia. Cu o istorie de 7 ani în piaţa de eCommerce europeană, grupul este prezent în ţări precum Cehia, Ungaria şi Slovacia. În România, Answear.ro comercializează peste 300 de branduri de haine, încălţăminte şi accesorii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.