Orange România a anunţat joi că a realizat, în al treilea trimestru, o cifră de afaceri de 287 milioane de euro, în creştere cu 3,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, creşterea fiind susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi a consumului de date mobile.
La 30 septembrie, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.900.000 de clienţi, în creştere cu 1,8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
”La finalul lunii septembrie 3,84 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creştere cu 34% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017. Această evoluţie pozitivă s-a regăsit şi în consumul de date mobile, care a înregistrat o creştere de aproximativ 80% comparativ cu T3 2017”, se arată în comunicat.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Orange a anunţat că şi-a menţinut investiţiile în reţea. La finalul lunii septembrie, reţeaua Orange 4G acoperea 95,9% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a reţelei 4G+ a continuat, astfel încât clienţii din 161 de oraşe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps, potrivit companiei.
”Serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii septembrie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 476.000 clienţi, în creştere cu 29% faţă de T3 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 260.000 de clienţi, în creştere cu 67% faţă de aceeaşi perioadă din 2017”, se arată în comunicat.
Creşterea numărului de abonaţi ai serviciilor de TV şi în bandă largă a venit în contextul îmbogăţirii ofertei, prin integrarea canalelor HBO în oferta Orange Home TV prin satelit, în luna iunie, şi prin îmbogăţirea competiţiilor de fotbal disponibile pe canalele Look Sport şi Look Plus unde, alături de meciurile din Liga 1, sunt disponibile şi meciurile din Liga Campionilor, Europa League, Liga 2 şi Cupa României, potrivit companiei.
”Aplicaţia My Orange a fost din ce în ce mai accesată de către clienţi, astfel încât plata facturilor prin aplicaţie a înregistrat o creştere de peste 30% în T3 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La finalul lunii septembrie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money a depăşit 100.000, o creştere cu peste 70% comparativ cu finalul lunii septembrie 2017”, se arată în comunicat.
Principalii competitori ai Orange, în România, sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.