Orange România a anunţat joi că a realizat o cifră de afaceri în valoare de 275 milioane de euro în al doilea trimestru, în creştere cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal datorită avansului segmentului de abonaţi ai serviciilor mobile.
”Creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a segmentului de abonaţi ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil şi a vânzărilor de echipamente. La 30 iunie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.537.000 de clienţi”, se arată în comunicat.
La finalul lunii iunie, 3,6 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, în creştere cu peste 35% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017. Reţeaua Orange susţine o creştere exponenţială a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluţie pozitivă de peste 80% comparativ cu trimestrul al doilea din 2017.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
”La finalul lunii iunie, reţeaua Orange 4G acoperea 95,1% din populaţia ţării. În plus, procesul de dezvoltare a reţelei 4G+ a continuat, astfel încât clienţii din 139 de oraşe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps”, se arată în comunicat.
În intervalul 1 iunie -16 iulie, clienţi ai Orange din comuna Floreşti, Cluj, au putut experimenta, în premieră europeană, prima reţea 5G multi-vendor de tip acces radio la punct fix (Fixed Wireless Access- FWA), ce oferă o performanţă similară conexiunii prin fibră optică.
Totodată, serviciile fixe au continuat evoluţia pozitivă din trimestrele anterioare, ca urmare a lansării pachetelor convergente Orange Love în luna septembrie a anului 2017.
”Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 448.000 clienţi, în creştere cu 12,6% faţă de T2 2017, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 234.000 de abonaţi, în creştere cu 67%”, se arată în comunicat.
În plus, interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumătatea a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017. Totodată, apetenţa clienţilor pentru mediul digital îşi menţine tendinţa ascendentă.
”Numărul de utilizatori ai aplicaţiei My Orange continuă să crească, iar plăţile facturilor şi reîncărcările cresc cu peste 30% în T2 2018 faţă de T2 2017. La finalul lunii iunie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi şi pentru a efectua reîncărcări PrePay s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut”, se arată în comunicat.
Clienţii îşi doresc să fie conectaţi oriunde şi oricând, indiferent de tehnologie, a subliniat directorul general al Orange România, Liudmila Climoc.
”Clienţii noştri vor să fie conectaţi oriunde şi oricând, indiferent de tehnologie. Pe lângă conectivitate şi mobilitate neîntrerupte, aceştia îşi doresc o experienţă simplă şi la îndemână, iar soluţiile digitale pe care le propunem răspund acestor nevoi. Astfel, performanţa din acest trimestru, atât pe serviciile mobile, cât şi pe pachetele Love, reflectă efortul nostru de a oferi clienţilor ceea ce aşteaptă de la noi”, a declarat Liudmila Climoc.
În România, principalii competitori ai companiei sunt Vodafone, Telekom şi Digi Mobil.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.