O nouă schimbare a modului în care funcţionează algoritmul de recomandări al Instagram va aduce mai sus conţinutul original şi va penaliza agregarea conţinutului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Instagram anunţă că va implementa o nouă modificare de algoritm, despre care spune că este menită să acorde o prioritate mai mare conţinutului original.

În acelaşi timp, algoritmul va promova mai puţin conţinutul preluat sau repostat de conturi care nu au propriul conţinut, ci postează conţinutul altora (agregatoare).

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Totodată, compania spune că schimbă modul în care sunt recomandate filmările verticale, numite Reels în cadrul reţelei, pentru a oferi o vizibilitate mai mare conturilor cu mai puţini urmăritori.

Instagram numeşte această modificare din urmă o corecţie necesară pentru a da o şansă de creştere şi conturilor mici.

În mod istoric, recunoaşte compania, algoritmul a favorizat conturile cu mulţi urmăritori şi agregatoarele de conţinut, în defavoarea micilor creatori.

Aceste schimbări ar putea aduce o reducere a vizibilităţii conturilor marilor creatori, crescând în acelaşi timp vizibilitatea conturilor mici.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.