Grupul de modă Gap a obţinut rezultate financiare peste aşteptările Wall Street în trimestrul patru, susţinute de cererea puternică pentru ofertele de produse îmbunătăţite ale Old Navy şi mărcile sale sub nume propriu în timpul sezonului de sărbători şi de reduceri mai mici, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Planurile CEO-ului Richard Dickson de a continua cu reinventarea mărcilor Gap, în principal Old Navy, au contribuit la stimularea interesului consumatorilor pentru îmbrăcămintea şi accesoriile sale. Compania mamă a Banana Republic a înregistrato scădere a vânzărilor în ultimele câteva trimestre, deoarece clienţii s-au mutat la concurenţi precum Amazon.com şi Shein, care oferă sortimente convingătoare de produse.

Vânzările comparabile din trimestrul patru au crescut cu 4% la marca Gap, iar Old Navy au înregistrat o creştere de 2%, în timp ce vânzările Athleta şi Banana Republic au scăzut cu 10%, respectiv 4%.

Costurile mai mici ale lanţului de aprovizionare legate de transport şi producţie, cuplate cu promoţii controlate şi creşteri ale preţurilor la unele produse, cum ar fi jambierele şi blugii skinny, au ajutat marja brută a companiei să crească la 38,9%, o creştere de 5,30 de puncte procentuale.

”Acesta încă nu este o companie care generează mult în ceea ce priveşte creşterea vânzărilor, dar... (marjele) dau semne că se îmbunătăţesc”, a spus analistul Morningstar David Swartz.

Cu toate acestea, Gap se aşteaptă ca vânzările nete din anul fiscal 2024 să stagneze comparativ cu 14,89 miliarde de dolari în 2023.

Analiştii se aşteptau la o creştere de 0,48%, potrivit datelor LSEG.

Previziunile Gap semnalează că îmbunătăţirea sortimentelor sale de produse, în principal la Athleta şi Banana Republic, ar putea dura mai mult decât se aştepta.

”În ceea ce priveşte Banana Republic, suntem concentraţi pe restabilirea acestui brand pentru a prospera în spaţiul premium al stilului de viaţă”, a spus Dickson într-un apel de joia trecută, după publicarea veniturilor.

Vânzările nete ale Gap în trimestrul patru au crescut cu 1,3%, până la 4,30 miliarde dolari, depăşind estimările de 4,22 miliarde dolari. Compania a raportat un profit de 49 de cenţi pe acţiune, depăşind estimările de 23 de cenţi.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.