Cursa Tarom Bucureşti-Iaşi care urma să decoleze, vineri, la ora 17.20 de pe Aeroportul Otopeni a fost anulată, unul dintre pasageri reclamând că reprezentanţii companiei nu au oferit nicio explicaţie. În ultimele zile, mai multe curse operate de compania de stat au ratat decolarea din cauza unor probleme tehnice sau au fost amânate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aeronava urma să decoleze la ora 17.20 de pe Aeroportul Otopeni, cu destinaţia Iaşi, însă zborul a fost anulat. Informaţia apare şi pe site-ul Aeroportului Internaţional ”Henri Coandă”.

Un ieşean care avea bilete pentru cursa respectivă a precizat, într-un comentariu pe internet, că oficialii Tarom nu au oferit nicio explicaţie privind motivele anulării zborului, mai mulţi pasageri rămânând blocaţi pe aeroport.

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

Avionul urma să aterizeze la Iaşi la ora 18.25.

Următoarea cursă Tarom Bucureşti-Iaşi este programată la ora 20.50, fiind ultimul zbor de vineri al companiei de pe Aeroportul Otopeni cu destinaţia Iaşi.

În ultimele zile, mai multe curse operate de Tarom au  ratat decolarea din cauza unor probleme tehnice sau au fost amânate.

De altfel, Centrul de Investigaţii şi Analiză pentru Siguranţa Aviaţiaţiei Civile (CIAS) a început o investigaţie după ce o aeronavă Tarom, de tip ATR, care trebuia să ajungă la Iaşi, a ratat joi seara decolarea de pe Aeroportul "Henri Coandă", a declarat, vineri, pentru News.ro Nicolae Stoica, directorul general al CIAS.

În 3 octombrie, ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, declara că flota companiei aeriene de stat Tarom nu este utilizată la standardele practicate de alte linii aeriene, gradul de ocupare nefiind la pragul de rentabilitate, iar unele aeronave trebuie înlocuite. El a precizat că, până la finalul acestei luni, trebuie ales un consultant care să asiste Tarom în alegerea unor noi aeronave.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.