Transportatorul aerian Blue Air a anunţat miercuri că anulează zborurile planificate cu plecare de pe aeroportul din Bacău în perioada 9 – 12 octombrie, în urma cu prelungirii cu încă trei zile a închiderii Aeroportului Internaţional din Bacău.
"În urma unei noi comunicări primite în cursul zilei de ieri, în ceea ce priveşte redeschiderea cu întârziere de încă trei zile a Aeroportului Internaţional din Bacău, după lucrările de modernizare ale acestuia, Blue Air anulează zborurile planificate cu plecare de pe aeroportul din Bacău în perioada 9 – 12 octombrie 2020, conform comunicarii primite", a informat compania.
Aeroportul Internaţioal din Bacău a fost închis pentru modernizare urmând să fie redeschis iniţial pe data de 30 septembrie. O primă amânare a avut loc până la data de 5 octombrie, iar ulterior până la data de 9 octombrie.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
"În tot acest timp Blue Air a pus la dispoziţie transport cu autocarul pentru pasagerii afectaţi care au dorit să călătorească de pe aeroportul din Suceava", precizează compania.
Toate zborurile programate cu plecare începând din 12 octombrie de pe Aeroportul Internaţional din Bacău rămân disponibile pentru pasageri fără nicio modificare în programul acestora.
Clienţii afectaţi de aceste noi anulări vor avea opţiunea de a alege un zbor cu plecare din Bucureşti, dacă este disponibil în aceeaşi zi. Blue Air va putea organiza transport cu autocarul dacă vor exista pasageri care opteazaă pentru această opţiune.
În cazul în care pasagerii nu vor alege să călătorească de pe aeroportul din Bucureşti, vor avea la dispoziţie schimbarea gratuită a zborului la o dată ulterioară imediat ce se va redeschide Aeroportul din Bacău sau vor putea solicita rambursarea în portofelul electronic Blue Wallet, ataşat contului de pasager de pe site-ul flyblueair.com.
Aceste două opţiuni sunt disponibile direct pe site în Secţiunea „Status Rezervare”, iar alegerea poate fi făcută direct pe site de către fiecare pasager.
"În cazul în care niciuna dintre opţiunile enumerate nu este aleasă de pasager, acesta poate solicita rambursarea sumei aferente preţului plătit pe biletul de avion. Echipa Blue Air face toate eforturile pentru a putea onora aceste rambursări în numerar, totuşi acest lucru poate dura mai mult având în vedere întârzierea punerii la dispoziţie a fondurilor aferente creditului garantat aprobat precum şi reducerii cererii de zbor ca urmare a noilor restricţii de călătorie", precizează compania.
Compania Blue Air mai anunţă că este hotărâtă să îşi consolideze poziţia de lider în Bacău şi să lanseze zborurile noi anunţate ce vor fi operate de la baza din Bacău imediat ce este posibil.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.