Ştirile Pro TV au condus topul audienţelor în anul 2017, iar spre deosebire de anul precedent, programul de la ora 19.00 a avut o creştere de cotă de piaţă de 4,3 puncte procentuale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2017, programul principal de Ştiri al Pro TV, de la ora 19.00, a obţinut, pe segmentul publicului comercial, o medie de audienţă de peste două ori mai mare decât televiziunea clasată pe locul secund – 31,3% cotă de piaţă şi 8,8 puncte de rating, spre deosebire de Observatorul Antenei 1, care a avut 14,6% cotă de piaţă şi 4,1 puncte de rating, informează Pro TV.

În minutul de maximă audienţă - înregistrat pe 8 februarie, la ora 19.38, cota de piaţă a atins 45,7 puncte procentuale la nivelul publicului comercial, iar la nivel naţional peste 3,2 milioane de români au urmărit Ştirile Pro TV.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, programul matinal de ştiri al televiziunii Pro TV a obţinut în anul 2017 o medie 32.8% cotă de piaţă şi 3,4 puncte de rating.

Pe acelaşi segment de public, în 2017, Ştirile Pro TV de la ora 13.00 au obţinut o medie de 19,3% cotă de piaţă şi 2,3 puncte de rating, în timp ce Ştirile de la ora 17.00 au înregistrat o medie de 23% cotă de piaţă şi 4,2 puncte de rating.

Rubricile de Sport şi Meteo din cadrul ştirilor Pro TV de la ora 19.00 au obţinut medii de 29,2% cotă de piaţă şi 9,1 puncte de rating, respectiv 27,3% cotă de piaţă şi 9 puncte de rating.

Programul de ştiri de la ora 22.30 al Pro TV a obţinut o medie de 20,5% cotă de piaţă şi 4 puncte de rating, tot pe segmentul de public comercial, pe parcursul anului 2017.

Programele „România, te iubesc!”, „Ce se întâmplă, doctore?” şi „iLikeIT” au obţinut în 2017, pe segmentul publicului comercial, medii de 19,8% cotă de piaţă şi 5,7 puncte de rating, 20% cotă de piaţă şi 3,8 puncte de rating, respectiv 22% cotă de piaţă şi 3,5 puncte de rating.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.