Serialul turcesc "Mă numesc Zuleyha", difuzat de Kanal D, a fost lider de audienţă la nivel naţional, după ce a fost urmărit, miercuri seară, de peste două milioane de telespectatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform datelor furnizate de Kantar Media, miercuri, în intervalul orar 20.00 - 22.00, Kanal D a fost cea mai urmărită televiziune din România, atât la nivelul întregii ţări, cât şi în rândul populaţiei de la oraşe. 

Peste 21% din telespectatorii din întreaga ţară au urmărit Kanal D pe parcursul difuzării serialului turcesc "Mă numesc Zuleyha".

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Miercuri, în intervalul orar menţionat, Kanal D a fost lider de piaţă, cu 10,5% rating si 21,6% cotă de piaţă, pe targetul naţional, şi 8,5% rating şi 18,8% cotă de piaţă, pe targetul all urban. În ceea ce priveşte targetul comercial, Kanal D a fost a doua televiziune în preferinţele telespectatorilor, cu 6,6% rating şi 18,2% cotă de piaţă.

O medie de peste 1,8 milioane de telespectatori au urmărit, miercuri, fiecare minut al difuzării serialului "Mă numesc Zuleyha". În minutul de aur, de la ora 21.41, în faţa micilor ecrane au fost 2.134.000 de persoane.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.