Reality show-ul „Survivor România” va fi realizat de Kanal D, care a anunţat miercuri startul înscrierilor pentru preselecţia concurenţilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Survivor Romania” este un test de supravieţuire.

Concurenţi vor fi vedete şi oameni necunoscuţi încă publicului, care vor fi nevoiţi să se adapteze unor condiţii extreme, să fie inventivi şi rezistenţi fizic şi psihic.

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei. Parteneri: ACUE, Hidroelectrica
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate

Abandonaţi în mijlocul naturii în Republica Dominicană, concurenţii vor fi nevoiţi să îşi construiască singuri adăpost, să îşi procure hrana, să îşi găsească aliaţi în mijlocul grupului. La finele acestor încercări va ramane un singur câştigător.

Înscrierile pot fi făcute pe survivorromania.ro. Mai multe detalii despre „Survivor Romania” vor fi anunţate curând.

Formatul original, produs de Acun Medya, a fost difuzat în ţări precum Grecia şi Turcia, unde a înregistrat a avut succes, înregistrând şi 50 % cotă de piaţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.