Produsele Râureni se prezintă publicului cu o imagine nouă, modernă, cu un design diferenţiator, semnat de agenţia Brand New, parte din grupul de comunicare Propaganda.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua imagine a produselor Râureni însumează atributele cheie ale brandului şi este adaptată atât la dinamica business-ului (cu un portofoliu tot mai variat şi în continuă dezvoltare), a pieţei, dar şi la aşteptările din ce în ce mai sofisticate ale clienţilor. 

”Procesul de rebranding înseamnă pentru compania Râureni mai mult decât o simplă strategie de a ne diferenţia pe piaţă şi a veni cu imagine nouă; este expresia dragostei noastre faţă de natură şi a dorinţei de a o proteja. Astfel, rebrandingul a însumat nu doar schimbarea la nivel vizual a ambalajelor, dar şi modificarea formei şi dimensiunilor borcanelor folosite, cu scopul de a reduce amprenta de carbon utilizată, precum şi înlocuirea unor elemente de plastic cu unele de carton, 100% reciclabil, acolo unde a fost posibil. Astfel, am vrut să dăm un exemplu în piaţă că aceşti paşi sunt posibili şi sustenabili şi suntem convinşi că eforturile tuturor departamentelor implicate în acest proces vor avea un impact pozitiv asupra business-ului nostru, dar şi al pieţei, prin setarea unui exemplu pozitiv”, a declarat Dan Mutu, Director General Râureni.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Strategia abordată în acest proces a presupus ca design-ului ambalajului să reflecte însăşi esenţa brandului (”cu drag din natură”), folosind o direcţie grafică şi o estetică vizuală martor al platformei de brand, pentru ca ambalajele să fie o prelungire a ADN-ului brandului Râureni. 

S-au folosit fonturi din registrul craft care exprimă ideea de natură, căldură, autenticitate şi expertiză a brandului.  Acestora li s-au adaugat o ştanţă customizată, menită să personalizeze şi mai mult retorica vizuală, precum şi finisaje premium. În toată această construcţie grafică a fost conservat actualul logo Râureni, ca o mărturie a unui proces de modernizare ce menţine nealterate valorile cheie ale brandului. S-a mizat, de asemenea, pe dezvoltarea cu ajutorul designului a unei identităţi de brand monolit care să devină o semnatură vizuală recognoscibilă, asociată Râureni. 

„Obiectivul în design a fost să valorificăm atuurile puternice şi relevante ale brandului Râureni, mizând pe o construcţie identitară organică, care să ajute la recunoaşterea brandului indiferent de raftul în care se găseşte (legume/fructe), oferind în acelaşi timp claritate la nivel de navigare într-un portofoliu dinamic, în dezvoltare, care îşi propune să răspundă oportunităţilor de creştere”, a declarat Mădălina Oanţă, Branding Director Brand New.

”Partenerii nostri de la Brand New  au înteles foarte bine nevoile noastre ca un tot unitar - ale brandului în sine, cât şi ale echipei din spatele acestuia. Dorinţa noastră a fost să ne surprindem plăcut clienţii cu o imagine modernă, în pas cu trendurile şi cu aşteptările lor. Iar provocarea a constat în a ne prezenta publicului cu o imagine modernă, care să reflecte punctul în care se află astăzi businessul Râureni, suprapusă peste valorile noastre, peste toată istoria şi moştenirea din spatele brandului”, a completat Georgiana Mutu – Brand Manager Râureni.

Noile ambalaje Râureni îndeamnă la întoarcerea la lucrurile simple, naturale şi reintroduc în atenţia publicului aceleaşi produse calitative, făcute cu drag din darurile naturii. Noua înfăţişare a produselor Râureni este promovată printr-o campanie TV semnată de Propaganda. 

Despre Brand New

BRAND NEW este o agenţie de strategie şi design de brand, care de 10 ani oferă soluţii de branding şi packaging pentru clienţi locali şi internaţionali.  Cu un portofoliu de servicii care cuprinde: audit de brand, definirea arhitecturii de brand, strategie de brand (produs, servicii, corporate), brand naming şi definirea identităţii vizuale (concept de brand, univers vizual, soluţii de design, retorica de brand,  vocabular vizual) şi Web design, BRAND NEW a dezvoltat parteneriate cu clienţi de top din industrii dintre cele mai diferite. Printre aceştia se numără: Ursus Breweries, Friesland Campina, Rewe Group, A&D Pharma, Râureni, BVB, Farmec, Dr. Oetker, Cris-Tim, Farmavet, Chirea Group, MagistraCC, Boromir, Zizin, Hedone, MDM Legal, Bic, Biofarm.

Despre Râureni

Cu o istorie de peste 60 de ani, Râureni este un brand 100% românesc ce păstrează tradiţiile dar este, în acelaşi timp, mereu conectat la noile tehnologii şi trenduri din industrie. Râureni comercializează produse într-o gama variată, de la gemuri, dulceţuri, siropuri, murături până la produse pentru gătit, produse gourmet sau cu 0 zahăr, toate obţinute din legume si fructe culese atât din fermele şi livezile proprii, cât şi de la producători de încredere locali şi naţionali.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.