CCC România deschide al 78-lea magazin din România la Mediaş, în centrul comercial Mediaş Shopping Park, continuând astfel planurile de extindere locală. Cu o suprafaţă de aproximativ 800 m2 şi peste 20.000 de produse disponibile pentru întreaga familie, noul magazin are un design modern, cu linii simple, culori neutre, finisări în tuşe de gri şi elemente metalice de mobilier.
CCC, retailerul polonez de încălţăminte şi accesorii, a intrat pe piaţa din România în 2012 prin intermediul unui francizor, iar după 6 ani compania mamă a decis să cumpere toate magazinele existente la momentul achiziţiei, în aprilie 2018. În acelaşi timp, brandul polonez a demarat în România o campanie de extindere şi modernizare a reţelei de magazine. Cel mai mare magazin CCC al reţelei din România, este cel din Sibiu Shopping City, cu o suprafaţă totală de peste 1.200 m2.
Cu ocazia deschiderii primului magazin din Mediaş, în perioada 28 – 31 octombrie, CCC îşi aşteaptă clienţii în Shopping Park cu 15% discount şi 20% discount pentru membrii Clubului CCC, la toate produsele. Magazinul este deschis în conformitate cu reglementările sanitare impuse în acest context şi, totodată, sunt aplicate măsuri pentru păstrarea unei distanţe de siguranţă.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
„Într-o perioadă cu numeroase provocări, deschiderea primului magazin CCC din Mediaş ne consolidează poziţia şi strategia pe piaţa locală. Obiceiurile s-au schimbat în contextul pandemic, clienţii preferând tot mai mult opţiunile digitale, iar pentru aceasta, trebuie să ne asigurăm că vizita în magazin este susţinută de o experienţă completă de shopping. Ne concentrăm pe oferirea unor avantaje precum un design funcţional, sfaturi de la consultanţii în vânzări, oferte, mii de modele pentru o gamă diversă de categorii şi grupuri-ţintă, dar şi cele mai recente colecţii la un raport calitate-preţ bun. Noile colecţii de Toamnă-Iarnă de pantofi, genţi şi accesorii aduc multe modele moderne de la brandurile noastre clasice şi premium, inspirate din tendinţele globale în modă. Oferta sezonului include încălţăminte şi accesorii de calitate pentru toate categoriile de vârstă: femei, bărbaţi şi copii”, declară Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.
Colecţia actuală Toamnă-Iarnă’21 se concentrează pe brandurile de calitate din portofoliul CCC: Jenny Fairy, Sprandi, Lasocki şi Gino Rossi. Toate mărcile includ modele elegante, moderne şi confortabile pentru a satisface nevoile celor mai pretenţioşi clienţi, în timp ce rămân accesibile la nivelul preţului. De la pantofi cu toc clasici până la botine elegante din piele şi pantofi casual şi sport, există o gamă diversă de culori, modele pentru fiecare ocazie, mărime, categorie şi client.
Un nou pas important în dezvoltarea pieţei din România a brand-ului a fost lansarea magazinului online - https://ccc.eu/ro/ - în data de 18 martie 2020, dar şi relansarea Clubului CCC într-o nouă versiune la 1 iunie 2021. Totodata, aplicaţia mobilă CCC oferă suport adiţional canalului e-commerce, urmând trendul crescător al cumpărăturilor mobile, sprijinând în acelaşi timp şi vânzările din magazinele staţionare. Aplicaţia mobilă are o performanţă foarte bună în România, în special în rândul grupurilor ţintă mai tinere.
****
Despre CCC
Grupul CCC este liderul incontestabil al pieţei de retail de încălţăminte din regiunea CEE şi unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. Prin magazinele online disponibile în Polonia, în alte ţări europene, precum şi în România, CCC este unul dintre retailerii de top şi pe segmentul e-commerce.
CCC urmează ultimele tendinţe globale în modă şi se adresează femeilor, bărbaţilor şi copiilor din toate categoriile de vârstă. Cu aproape 1000 de magazine în 29 de ţări şi un sistem solid omnichannel, CCC îi ajută pe clienţi să îşi definească stilul şi le oferă spaţii generoase, moderne de cumpărături, offline şi online, la preţuri competitive.
CCC operează sub principiul “casă de branduri”, oferind mai multe branduri de încălţăminte şi accesorii sub acelaşi acoperiş.
Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.