Sileno Cheloni, celebru parfumier florentin, cunoscut pentru colaborări cu brandurile Gucci, Lamborghini, Harrods sau Audemars Piguet, a creat în România un parfum premium, susţinut de două mărci de renume.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Ambasada Italiei a fost gazda unui eveniment special, în cadrul caruia s-au reunit două branduri premium, dedicate rafinamentului şi eleganţei. QULT şi Kultho au anunţat oficial începerea unui parteneriat de branding olfactiv şi lansarea unui parfum semnătură al brandului Kultho. Invitatul special a fost Sileno Cheloni care a oferit participanţilor o experienţă unică.

Sileno Cheloni a dezvăluit publicului prezent la eveniment tainele fascinante ale lumii parfumurilor şi arta creării unui parfum unic care reflectă perfect esenţa brandului Kultho.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

„M-am lăsat inspirat de eleganţa atemporală a colecţiilor de bijuterii pe care le propune Kultho şi împreună am creat un parfum care transcende scopul de a parfuma sau înfrumuseţa un spaţiu. Mi-am dorit sa ofer vizitatorilor o experienţa în sine: impregnată de vise, temeri şi speranţe, o sugestie a vieţii însăşi. Apreciez oportunitatea de a crea în acord cu valorile şi misiunea brandului parfumul semnătură al magazinelor Kultho”, a spus Cheloni.

Brandingul olfactiv este o tehnică modernă a brandurilor premium. Recunoscut drept o modalitate subtilă şi eficientă de conectare cu clienţii la nivel emoţional, brandingul olfactiv are puterea de a influenţa percepţia pozitivă a vizitatorilor şi decizia de a petrece mai mult timp la shopping, în ambientul parfumat.

„Pe lângă identitatea olfactivă şi îmbunătăţirea experienţei în locaţii, un beneficiu relevant al brandingul olfactiv este creşterea vânzărilor, motiv pentru care QULT acordă atenţie deosebită companiilor cu care colaborează. Un brand sofisticat necesită expertiza unui parfumier de top, iar pentru Kultho am decis că Sileno Cheloni este cel mai potrivit pentru a-şi pune amprenta în crearea unui parfum distins, care să impresioneze atât publicul feminin, cât şi pe cel masculin şi să fidelizeze. Rezultatul depăşeşte aşteptările: parfumul creat de QULT pentru Kultho constituie o ceremonie a redescoperirii de sine, într-un univers al eleganţei şi al luxului”, susţine Daniel Penciuc, fondator QULT, reprezentant exclusiv in Romania al Scent Company Italia, lider mondial in branding olfactiv.

Realizarea unui parfum semnătură implică un întreg proces. Este analizată identitatea brandului, misiunea şi valorile acestuia, apoi sunt prospectate locaţiile care vor fi parfumate. Întrucât parfumul are capacitatea de a îmbunătăţi starea de spirit, de a conferi energie sau de a relaxa, esenţele sunt atent selecţionate, pentru a crea o identitate olfactivă armonioasă şi pentru a avea efectul dorit asupra publicului.

Kultho a prezentat în premieră, joi, o experienţă senzorială pe care cumpărătorii o vor putea experimenta în fiecare magazin din reţea, în ton cu bijuteriile şi ceasurile din portofoliu. „Ne dorim astfel să oferim momente complete de shopping, prin care luxul şi rafinamentul vor fi de acum resimţite şi într-o altă dimensiune, Un parfum unic KULTHO deschide oportunitatea realizării unei colecţii private label şi a multor surprize de fidelizare”, susţine Mădălina Diaconu, Marketing Manager Kultho.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.