Fostul internaţional Bogdan Lobonţ a declarat, luni, la Arena Naţională, că echipa naţională are “toate cărţile în regulă” pentru a face o figură frumoasă în preliminariile Campionatului European.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Le ţin pumnii, sunt alături de ei, cunosc calităţile şi capacităţile jucătorilor care sunt la echipa naţională, cunosc foarte bine capacităţile stafului tehnic şi au toate cărţile în regulă să facă o figură frumoasă. Important e ceea ce facem noi. Cred că în primul rând trebuie să jucăm meciurile pe care le jucăm cu noi înşine. A câştiga contra adversarului este o consecinţă. Doar aşa putem creşte, doar aşa putem progresa”, a spus Lobonţ.

El a precizat că Ionuţ Radu este un portat cu calităţi foarte bune: “Ionuţ Radu este un portar bun, are calităţi foarte bune. Trebuie să lucreze ca să şi le ducă la un alt nivel. Doar aşa poate să crească şi să fie portarul de nivel mondial la care se aşteaptă toată lumea”.

Adrian Ilie a declarat că echipa naţională are două meciuri grele în startul preliminariilor Euro-2020. “Nu este uşor. Să zicem că meciul cu Insulele Feroe este mai uşor, dar meciul cu Suedia este greu. Nu avem nici o echipă foarte foarte bună, este în formare echipa naţională. Sperăm să ne calificăm”.

Ilie i-a remarcat din actuala generaţie de internaţionali pe George Puşcaş, George Ţucudean şi Andrei Ivan. “La sub 21 şi la sub 19 sunt jucători talentaţi care pot să facă pasul chiar şi acum la echipa naţională”, a mai afirmat el.

Timişoreana, sponsorul oficial al Cupei României, a lansat, luni, la Arena Naţională, campania “Pentru fotbal adevărat”, dedicată adevăraţilor eroi din fotbal: cei care-l joacă cu pasiune şi dedicare, pe stadion sau în spatele blocului. La lansarea campaniei au fost prezenţi Cristian Chivu, Adrian Ilie şi Bogdan Lobonţ.

“Ne-am alăturat acestui proiect pentru că împărtăşim aceleaşi valori. Avem datoria să susţinem proiectele adevărate, să transmitem mai departe esenţa fotbalului: pasiune, spirit de sacrificiu. Am un motto care îmi place: nu moştenim de la strămoşi, ci  împrumutăm de la urmaşi”, a spus Cristian Chivu, potrivit frf.ro.

Campania se desfăşoară până în luna iunie şi include printre alte activări dedicate consumatorilor şi lansarea unei ediţii speciale de ambalaje – conţinând cele mai frecvente 120 de nume din România – dedicate iubitorilor de fotbal, dar şi o promoţie cu premii pentru fani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.