Influencerul Mohamed Henni, cunoscut pentru faptul că este mare fan al echipei Olympique Marseille, a dezvăluit că a primit o plângere de la KMA, compania care exploatează drepturile lui Kylian Mbappé.
Motivul? Influencerul şi-a deschis recent propriul fast-food, vânzând sandvişuri kebab cu chiflă rotundă, descrisă ca fiind "la fel de rotundă ca şi capul lui Mbappé".
Mohamed Henni a lancé son Kebab avec des descriptions plutôt originales
« Galette aussi chargée que Payet »
« Pain rond boulanger, aussi rond que le crâne de Mbappé » pic.twitter.com/pr5aQVlTz6 — Vibes Foot (@VibesFoot) February 14, 2024
Căpitanul echipei franceze şi compania sa au trimis o scrisoare avocatului lui Mohamed Henni pe 29 februarie, dându-i 8 zile noului proprietar al restaurantului pentru a elimina această descriere din meniul său, după cum a explicat influencerul.
La société KMA, qui exploite les droits de Kylian Mbappé, contre Mohamed Henni pour l’utilisation de son nom dans la description d’un plat de son kebab ! https://t.co/sUkPZETIVA pic.twitter.com/SM0twY5dzB
— Vibes Foot (@VibesFoot) March 12, 2024
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.