Cel mai bun jucător român Gheorghe Hagi este protagonistul primului episod al seriei Discovering de pe nou-lansata platformă de streaming a FIFA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Forul mondial a anunţat lansarea serviciului de streaming FIFA+, care promite o mare cantitate de conţinut live şi înregistrat, urmând să fie gratuit, cel puţin la început.

FIFA+ va oferi echivalentul a 40.000 de meciuri transmise în direct pe an, vor fi transmise în jur de 1.400 de meciuri pe lună, iar numărul acestora va creşte în timp la 4.000 de meciuri live pe lună.

Însă, pe FIFA+ nu vor putea fi văzute în direct meciuri din marile campionate ale lumii, ale căror drepturi sunt deja vândute pentru sume foarte mari.

În schimb, vor fi transmise meciuri din campionate mai puţin populare, precum cele din Polonia, Danemarca, Mexic, Angola şi altele. Nu vor lipsi nici meciurile de fotbal feminin.

Dincolo de transmisiunile live, vor exista numeroase înregistrări şi documentare, despre actuali şi foşti mari fotbalişti.

În seria Discovering, primul episod îi este dedicat lui Gheorghe Hagi, probabil cel mai bun jucător român din toate timpurile, care a impresionat mai ales prin evoluţia lui şi a naţionalei României la Cupa Mondială din SUA, în 1994. 

"M-am născut să câştig, nu să exist, ăsta este motto-ul meu", spune Hagi în filmul de 20 de minute care îl portretizează şi care insistă pe participările României la ediţiile Cupei Mondiale din 1990, 1994 şi 1998. 

Următoarele două episoade ale Discovering le sunt dedicate careunezului Roger Milla şi mexicanului Hugo Sanchez

FIFA speră ca prin noul serviciu de streaming să contribuie şi la creşterea interesului pentru Cupa Mondială din 2022, chiar dacă pe acesta nu vor fi transmise meciurile din Qatar.

Forul mondial ţinteşte un număr de 200 de milioane de utilizatori ai noii sale platforme până la finalul anului.

Cel puţin la început, FIFA+ va fi gratuit şi va afişa reclame. Mai mult, se pare că meciurile pot fi urmărire chiar şi fără crearea unui cont. Cei de la FIFA spun, însă, că modelul de business s-ar putea schimba pe viitor, în funcţie de evoluţia serviciului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.