Proiectul SuporteRO dezvoltat de FRF împreună cu partenerul PENNY a câştigat la categoria ”parteneriate comerciale” a UEFA Grow Awards, în care au mai fost nominalizate federaţiile din Norvegia şi Finlanda, anunţă frf.ro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Evenimentul de vineri s-a desfăşurat online, în contextul pandemiei COVID-19, şi a fost găzduit de Luis Figo, fost internaţional portughez, şi Nadine Kessler, fostă jucătoare a Germaniei, în prezent Chief of Women’s Football la UEFA.

„Este remarcabil faptul că au fost înscrise în competiţie 150 de proiecte, un record, într-o perioadă în care fotbalul şi sportul, în general, se confruntă cu numeroase provocări. Angajamentul fiecăruia dintre voi de a continua dezvoltarea fotbalului, pe teren şi în afara acestuia, reprezintă un motiv de mândrie. Îi felicit pe toţi câştigătorii premiilor şi mulţumesc tuturor pentru eforturile depuse” a fost mesajul preşedintelui UEFA, Aleksander Čeferin, pentru familia fotbalului european care a urmărit evenimentul online.

Este pentru prima dată când România câştigă premiul cel mare la o categorie UEFA Grow Awards. În 2018, proiectul FRF Youth Council a fost răsplătit cu premiul special din partea juriului.

FRF s-a înscris în competiţia prin care UEFA răsplăteşte şi promovează iniţiativele de succes ale asociaţiilor membre în diferite domenii de activitate cu cel mai important parteneriat comercial din istoria forului de la Bucureşti. Acesta are la bază o idee inovativă, lansarea brandului SuporteRO, dedicat susţinătorilor fotbalului românesc, prin care s-a reuşit dezvoltarea celui mai mare proiect de licenţiere din sportul românesc, totul într-o perioadă în care pandemia COVID-19 a afectat competiţiile sportive.

În desemnarea proiectului câştigător membrii juriului au ţinut cont de posibilitatea de replicare a ideii şi de către alte federaţii, majoritatea dintre ele având parteneri în zona de retail, şi au analizat potenţialul de creştere a interacţiunii cu întreaga comunitate fotbalistică.

„Ne bucurăm de faptul că UEFA a apreciat proiectul pe care l-am dezvoltat împreună cu PENNY, cel mai important partener comercial din istoria FRF. Prin brandul SuporteRO suntem mai aproape de fanii fotbalului din România reuşind în acelaşi timp ca prin veniturile obţinute să contribuim la dezvoltarea acestui sport”, a declarat Răzvan Burleanu, preşedintele FRF.

„Suntem onoraţi să primim recunoaşterea UEFA alături de Federaţia Română de Fotbal. Împreună am creat un parteneriat puternic ce are în prim-plan SuporteRO, prima şi singura marcă proprie dedicată suporterilor. Ne vom implica în continuare în dezvoltarea fotbalului românesc, iar această performanţă internaţională cu siguranţă ne va ajuta. Mulţumim echipelor implicate, titlul acesta este o recompensă binemeritată şi o confirmare că fotbalul ne uneşte”, a punctat Daniel Gross, CEO PENNY România

SuporteRO este prima marcă proprie PENNY România, realizată în parteneriat cu Federaţia Română de Fotbal, şi se adresează susţinătorilor fotbalului românesc şi jucătorilor de fotbal de toate vârstele. Cuprinde 70 de produse din diferite categorii (băuturi nealcoolice şi energizante, snackuri, accesorii, echipament etc.) care se regăsesc în toate magazinele PENNY din ţară.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.