Creatorul casei de modă Viggo, Ionuţ Marin, fost fotbalist, care a conceput alături de Cătălin Botezatu ţinuta oficială a lotului echipei naţionale pentru Euro 2016, a declarat, pentru News.ro, că selecţionerul Anghel Iordănescu va arăta mai bine decât jucătorii, chiar dacă nu va avea un costum cu croială slim ca ale jucătorilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Am auzit foarte multe comentarii în jurul domnului Iordănescu. Dar eu consider că domnul Anghel Iordănescu este un bărbat foarte elegant, care atunci când îi vom face un costum la comandă, va arăta mai bine decât jucătorii. Având în vedere că el este antrenorul echipei naţionale, el trebuie să fie locomotiva care trage vagoanele. Şi trebuie să fie un exemplu şi la acest capitol. Atâta timp cât costumul este la comandă putem să folosim diferite croieli, pentru jucători putem să mergem pe o variantă de slim, aşa cum le place lor. Eu nu sunt adeptul costumelor largi, lungi la mânecă, trebuie să se vadă că vindem un brand, că imaginea este cea care contează, dar şi atitudinea cu care porţi costumul. În ceea ce îl priveşte pe domnul Anghel Iordănescu, cu siguranţă se va simţi extraordinar, când îi vom face costumul", a declarat Marin.

Ionuţ Marin crede că jucătorii români vor fi la fel de eleganţi ca italienii sau englezii, cei care au făcut furori întotdeauna prin ţinutele abordate la turneele finale. “Cu siguranţă fotbaliştii noştri vor fi la fel de eleganţi ca italienii sau englezii, dacă ne gândim că mergem pe o ţinută făcută la comandă şi având în vedere că lucrăm cu cea mai bună casă de ţesături din lume şi folosim cele mai bune materiale. Cred că vom avea o prezenţă frumoasă la Campionatul European. Sunt convins că jucătorii vor arăta impecabil. Dar ei merg acolo în primul rând să joace fotbal şi sunt sigur că vor da tot ce au mai bun. S-a creat un nucleu interesant de jucători şi scot rezultate bune. Costumele pot fi ajustate înainte de plecarea la Euro. După această prezentare a ţinutei oficiale va mai exista o sesiune de măsurători. Noi am făcut măsurători pentru o parte dintre jucători, dar nu pentru toţi, pentru că lotul va fi definitivat pe 20 mai. Ei vor îmbrăca costumele la începutul lunii iunie", a mai spus pentru News.ro Marin, CEO al Casei Viggo.

Creatorul, fost fotbalist la FC Naţional, cunoaşte gusturile jucătorilor în materie de modă şi afirmă că nu i-a fost greu să lucreze cu aceştia: „De ce echipa naţională? În primul rând, eu sunt fost jucător de fotbal şi sunt foarte pasionat de acest sport. Am jucat la FC Naţional 14 ani. După cum se ştie sportul rege în România este fotbalul şi am ales echipa naţională pentru că noi considerăm că este un brand în creştere. În plus, echipa naţională nu a mai participat de mult timp la un turneu final, iar băieţii vor merge în Franţa, acolo unde se află şi brandul de ţesături cu care noi avem o colaborare strânsă de zece ani. Am încercat să venim cu ceva nou pentru fotbaliştii echipei naţionale. Am exclus acele costume cu logouri în piept, am mers pe ceva simplu, aşa cum practică şi marile echipe. Am încercat să mă gândesc cum era când jucam fotbal când mă gândeam cum ar fi să port un costum. Am creat cu sprijinul celor de la Casa Dormeuil, cel mai bun producător de ţesături din lume, un costum din sută la sută lână, care oferă însă elasticitate de până la 22 la sută. Asta îi oferă costumului un confort extraordinar, mai ales că tinerilor din ziua de azi le plac costumele slim, cambrate, cu pantalonii cu talie joasă, conici. Şi tocmai de aceea am vrut să le creez un costum în care să se simtă cât mai confortabil. Mergem pe o cămaşă cu o ţesătură din Italia, una dintre cele mai bune case de ţesături de cămăşi, şi pe o manufactură din Italia la pantofi. Cravatele şi batista le-am ales dintr-o regiune cunoscută din Italia, din Como”.

Creatorul casei de modă Viggo, Ionuţ Marin, la prezentarea echipamentului oficial pentru Euro-2016
Creatorul casei de modă Viggo, Ionuţ Marin, la prezentarea echipamentului oficial pentru Euro-2016

Costumele jucătorilor vor fi croite în funcţie de tipologia fiecăruia. "Noi am făcut până acum costume pentru rugbişti, pentru olimpici, acolo unde corpurile sunt mult mai dezvoltate. Aici, în cazul fotbaliştilor, vorbim despre un corp atletic, chair dacă sunt diferite tipologii. Dar noi facem costume prin serviciul la comandă. Costumele sunt «made to measure», asta înseamnă că luăm gabarite după nişte costume şi le modificăm manual în funcţie de tiparul fiecărui jucător. Construcţia sacoului o facem prin metoda tradiţională, între ţesătură şi căptuşală băgăm o pâslă din păr de cal şi păr de cămilă, care lasă ţesătura să respire. Spre deosebire de alte branduri care folosesc materiale sintetice", a adăugat Marin.

Acţionarii Viggo îşi doresc să dezvolte brandul şi în afara graniţelor României: “Ne mândrim cu faptul că un brand românesc s-a asociat cu alt brand românesc, pentru că Viggo este un alt brand românesc. Ajungem la patru magazine în acest an şi în afara ţării vom pleca în această lună cu un prim magazin, la Chişinău şi încă două magazine. Încercăm să facem în aşa fel încât românii să aprecieze şi un alt mod decât cel sportiv. Acţionariatul este format din mai multe persoane, brandul Viggo are şi mai multe francize, Cătălin Botezatu îmi este prieten şi mă ajută de aproape şase ani şi suntem împreună în acest bussines. Ne dorim să ducem brandul Viggo şi în afara ţării”.  

Lansarea ţinutei oficiale a jucătorilor pentru Campionatul European  a avut loc miercuri seara în faţa unei clădiri istorice din centrul Bucureştiului, la prezentare participând preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, antrenorul secund al naţionalei Viorel Moldovan, jucătorii Mihai Pintilii, Cornel Râpă, Ioan Hora, Liviu Antal, designerul Cătălin Botezatu şi preşedintele executiv al clubului Astra Giurgiu, Dănuţ Coman.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.