Angajaţii Primăriei Ploieşti lucrează, începând de săptămâna aceasta, prin rotaţie, două săptămâni la birou şi două de acasă, în urma unei decizii a noului primar al oraşului, Andrei Volosevici. Anterior, la Primărie au fost cazuri de COVID-19, inclusiv în rândul unor persoane din conducerea instituţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
"Având în vedere prelungirea stării de alertă la nivel naţional şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare, personalul din cadrul fiecărei structuri a municipalităţii ploieştene funcţionează, începând de astăzi, în program de 2 săptămâni prezenţă la serviciu şi 2 săptămâni muncă la domiciliu”, a transmis, luni, Primăria Ploieşti, prin intermediul unui comunicat de presă.
 
Decizia a fost luată de noul primar al oraşului, Andrei Liviu Volosevici.
 
Şefii de compartimente sunt cei responsabili pentru organizarea activităţii structurii pe care o conduc, precum şi de repartizarea atribuţiilor şi lucrărilor, iar fiecare salariat răspunde de îndeplinirea atribuţiilor. 
 
Anterior, Primăria Ploieşti s-a confruntat cu probleme legate de îmbolnăvirea unor funcţionari din mai multe direcţii sau servicii, inclusiv o persoană din conducerea instituţiei fiind diagnosticată cu boala provocată de infecţia cu noul coronavirus.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.