Angajaţii Primăriei Ploieşti lucrează, începând de săptămâna aceasta, prin rotaţie, două săptămâni la birou şi două de acasă, în urma unei decizii a noului primar al oraşului, Andrei Volosevici. Anterior, la Primărie au fost cazuri de COVID-19, inclusiv în rândul unor persoane din conducerea instituţiei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
"Având în vedere prelungirea stării de alertă la nivel naţional şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare, personalul din cadrul fiecărei structuri a municipalităţii ploieştene funcţionează, începând de astăzi, în program de 2 săptămâni prezenţă la serviciu şi 2 săptămâni muncă la domiciliu”, a transmis, luni, Primăria Ploieşti, prin intermediul unui comunicat de presă.
 
Evenimente

24 octombrie - Eveniment News.ro - IMM-urile, Oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Decizia a fost luată de noul primar al oraşului, Andrei Liviu Volosevici.
 
Şefii de compartimente sunt cei responsabili pentru organizarea activităţii structurii pe care o conduc, precum şi de repartizarea atribuţiilor şi lucrărilor, iar fiecare salariat răspunde de îndeplinirea atribuţiilor. 
 
Anterior, Primăria Ploieşti s-a confruntat cu probleme legate de îmbolnăvirea unor funcţionari din mai multe direcţii sau servicii, inclusiv o persoană din conducerea instituţiei fiind diagnosticată cu boala provocată de infecţia cu noul coronavirus.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.