Primarul municipiului Ploieşti, Andrei Volosevici, atacă dur operatorul de salubritate Rosal Grup, care are contract de mulţi ani pentru ridicarea deşeurilor în acest municipiu, susţinând că angajaţii acestuia ”umplu oraşul de gunoaie”. Volosevici aminteşte că a cerut de mai bine de un an rezilierea contractului pe care Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară (ADI) Deşeuri Prahova îl are cu Rosal Grup.

“Angajaţii ROSAL, în loc să se ocupe de curăţenia în municipiul Ploieşti, în fapt sunt surprinşi pe teren depozitând la platformele de gunoi obiecte voluminoase, saltele şi alte asemenea, care se transformă în final în deşeuri abandonate”, a declarat primarul municipiului Ploieşti, Andrei Liviu Volosevici, potrivit unui comunicat dat publicităţii, vineri, de Primăria Ploieşti.

În acest context, primarul solicită firmei Rosal ”să îşi facă treaba, nu să umple oraşul de gunoaie”.

Ieşirea publică a edilului are loc în contextul în care angajaţi ai firmei de salubritate Rosal Grup au fost surprinşi în timp ce depozitau la platformele de gunoi obiecte voluminoase.

De peste un an şi jumătate, Volosevici a solicitat întrunirea AGA a ADI Deşeuri Prahova, fiind mandatat de Consiliul Local al Municipiului Ploieşti să voteze rezilierea contractului cu Rosal Grup. Lungi perioade de timp ploieştenii au stat cu munţi de gunoi la poartă ori pe platformele special amenajate din cauză că angajaţii Rosal intrat în grevă fiindcă nu erau plătiţi de către angajator.

Nici până în prezent AGA a ADI Deşeuri Prahova nu s-a întrunit pentru a discuta solicitarea autorităţii locale de reziliere a contractuklui cu operatorul acuzat că nu îşi respectă contractul.