Primăria Capitalei anunţă că maşinile parcate neregulamentar pe principalele artere din Bucureşti vor fi ridicate începând cu data de 26 august.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
  Primăria Municipiului Bucureşti, prin Compania Municipală Managementul Trasportului Bucureşti, va pune în aplicare, începând cu data de 26 august, prevederile Regulamentului privind ridicarea, transportul, depozitarea şi eliberarea vehiculelor staţionate neregulamentar, aprobat prin HCGMB nr. 371/26.06.2019. Subliniem faptul că acest proiect vine în sprijinul fluidizării traficului din Capitală şi vizează strict acele vehicule care staţionează neregulamentar pe principalele artere din Bucureşti şi care blochează circulaţia vehiculelor de intervenţie în caz de urgenţă, ambulanţe sau maşini de pompieri, precum şi accesul în spitale, şcoli, instituţii publice, dar şi circulaţia mijloacelor de transport public sau activitatea utilajelor de deszăpezire şi salubrizare. Procesul de ridicare a maşinilor va fi unul continuu, 24/24 ore”, transmite PMB.
  
 Dispunerea ridicării vehiculelor staţionate neregulamentar se va face de către poliţişti rutieri din cadrul Direcţiei Generale de Poliţie a Municipiului Bucureşti sau al Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Bucureşti, ori poliţişti locali din cadrul Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti, iar ridicarea se va face de către Compania Municipală Managementul Transportului Bucureşti, care îşi va desfăşura activitatea cu şase autospeciale de ridicare a maşinilor. Maşinile parcate neregulamentar şi care au fost ridicate vor fi depozitate în spaţiile special amenajate din Bulevardul Timişoara nr. 161- 163, Sector 6 şi Bulevardul Metalurgiei nr. 69- 71 (str.Drumul Jilavei nr.113), Sector 4, care vor avea program de funcţionare 24/24 ore, astfel încât maşinile ridicate să poate fi eliberate la orice oră.
 
Ulterior, cetăţenii aflaţi în această situaţie vor putea sună gratuit la numerele de telefon 021/9544-Brigadă de Poliţie Rutieră sau 021/9752 -Poliţia Locală a Municipiului Bucureşti, pentru a afla în care dintre cele două spaţii se află autoturismele şi pentru a le putea recupera. 
 
Vehicululele vor fi înapoiate nunai proprietarului / deţinătorului / utilizatorului legal  şi doar după achitarea tarifelor de ridicare, transport şi depozitare, în baza certificatului de înmatriculare în original sau a oricărui act din care să rezulte dreptul de proprietate sau de folosinţă asupra vehiculului şi a unui act de identitate al solicitantului.    
  
 Tarifele pentru ridicarea şi transportul maşinilor vor fi: 
  
-200 + 150 = 350 de lei pentru vehiculele cu masă maximă autorizata de până la 5 tone inclusiv 
  
-270 + 200 = 470 de lei pentru vehiculele cu masă maximă autorizata de peste 5 tone   
   
  
 Tariful de depozitare, care se va calcula pe un interval de 24 de ore, începând cu data şi oră depozitării, va fi de 150 lei/zi, iar plata pentru ridicarea şi depozitarea acestora se va putea face în numerar sau cu cardul, la spaţiul de depozitare.    
  
 Astfel, în funcţie de masa autoturismului ridicat, sumele minime pe care le vor plăţi cetăţenii vor de fi de 500 de lei, respectiv 620 de lei.
 
Primăria Municipiului Bucureşti precizează că lucrează în paralel şi la realizarea de noi locuri de parcare. Astfel, Compania Municipală Parking a extins cu peste 2.000 de locuri fondul de parcaje exploatate, gestionând în prezent 10.145 de locuri avizate, şi are în curs de avizare incă 1.500 de locuri de parcare, ţinta fiind de a ajunge la un număr total de 37.000 de locuri. Compania a început, totodată, procesul de modernizare a parcajelor prin marcare, trasare şi numerotare locuri, instalare de semnalizare rutieră verticală şi orizontală, montare panouri informative. 
  
  
viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.