Poşta Română a încheiat un parteneriat cu Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, prin care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate din unitatea poştală preferată, prin seviciul PostCollect.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Astfel, clienţii Fashion Days pot opta pentru ridicarea coletelor dintr-unul din cele peste 500 de oficii poştale din întreaga ţară.

Livrarea produselor este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.

„Creşterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect a dus la atragerea de noi parteneri importanţi din segmentul comerţului online. Ne dorim să ne îndreptăm către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu FashionDays ne confirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poştale şi de a ne extinde cota de piaţă pe sectorul de e-commerce”, a spus Elena Petraşcu, directorul general al Poştei Române.

Serviciul PostCollect oferă flexibilitate clienţilor Fashion Days, care au opţiunea, print-un singur click, de a-şi alege oficiul poştal unde doresc să le fie livrat coletul. Poşta Română preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clienţilor, iar ulterior sunt informaţi asupra sosirii acestuia prin intermediul unui SMS de confirmare. Acesta va conţine: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost achitată, online, cu cardul bancar.

Poşta Română este deţinută de statul român, prin Ministerul pentru Societatea Informaţională, în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%. Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Fashion Days are peste 700.000 de clienţi şi vinde o gamă de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii. Compania comercializează produse ale unor branduri importante precum United Colors of Benetton, Guess, Le Coq Sportif, Pepe Jeans, Desigual, Zee Lane, Diesel, Calvin Klein, Nike, Esprit, Love Moschino, Next, Mango, Napapijri, Sport Max, Fossil, Max&Co şi Ted Baker.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.