Numărul tranzacţiilor şi valorile medii ale comenzilor online au crescut săptămâna trecută, cu 25% şi respectiv 22%, faţă de aceeaşi săptămână a anului anterior, arată datele transmise joi de platforma de e-commerce MerchantPro, potrivit căreia primele trei săptămâni din luna martie au adus o creştere de 18% a numărului de comenzi preluate de magazinele online din platformă, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Datele din platforma MerchantPro arată că segmentul online înregistrează evoluţii pozitive în această perioadă, cum era de altfel de aşteptat. Săptămâna trecută, s-au înregistrat creşteri semnificative ale numărului tranzacţiilor şi valorii medii ale comenzilor, cu 25% şi respectiv 22% faţă de aceeaşi săptămână a anului anterior. Credem astfel că, pentru afacerile de retail care funcţionau până nu demult în spaţii offline, lansarea unui magazin online care să propună chiar şi o ofertă parţială de produse poate fi o soluţie pentru continuarea activităţii economice în această perioadă”, a declarat Arthur Rădulescu, director general ShopMania Net, compania care administrează MerchantPro.

Primele trei săptămâni din luna martie au adus o creştere de 18% a numărului de comenzi preluate de magazinele online din platforma MerchantPro, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2019.

Săpămâna trecută (16-22 martie), creşterea a fost de 25%, în timp ce în prima săptămână a lunii martie (2-8 martie) dinamica a fost de +13% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

”La nivelul celor peste 1.000 magazine online care funcţionează pe platforma MerchantPro se remarcă o creştere semnificativă faţă de anul anterior, semn că publicul se îndreaptă tot mai mult către comenzile online pentru a-şi satisface nevoile de trai şi de adaptare la situaţia actuală, de la produse de îngrijire, curăţenie sau alimentare, până la produse din categoriile fashion sau home&deco”, spune Arthur Rădulescu.

Ca urmare a îndemnului general de a evita folosirea plăţilor numerar şi a limita interacţiunea cu personalul firmelor de curierat, plăţile efectuate online la nivel de platformă MerchantPro s-au dublat în cea de-a treia săptămână din martie faţă de începutul lunii.

De asemenea, MerchantPro, platforma SaaS de e-commerce cunoscută până recent ca ShopMania BIZ, a anunţat că lansează un program de susţinere a afacerilor locale cu operaţiuni fizice, în cadrul căruia acestea să poată lansa rapid magazine online prin care să sprijine, cel puţin parţial, continuarea activităţii.

Astfel, MerchantPro alocă o parte din echipa sa pentru a asista afacerile locale cu magazine offline, puternic afectate de starea de urgenţă şi contextul epidemiologic.

În cadrul acestei iniţiative de sprijin, afacerile offline pot beneficia de asemenea de acces gratuit la platforma de eCommerce MerchantPro.

Magazinele online active care utilizează platforma MerchantPro în România au listate un număr total de peste 5 milioane de produse.

Platforma a înregistrat anul trecut afaceri de 500.000 euro, în creştere cu 15% faţă de 2019.

MerchantPro este folosită la nivel regional şi este noua identitate a platformei autohtone ShopMania BIZ.

MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din ecommerce din România şi Europa, prin funcţionalităţi competitive de e-commerce, servicii profesioniste de suport şi soluţii personalizate, adaptate necesităţilor specific de dezvoltare. 

ShopMania Net a avut o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2019. Compania operează comparatorul de preţuri Shopmania.ro şi platforma de e-commerce MerchantPro, care reprezintă 50% din business.


 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.