Ministrul Educaţiei, Ligia Deca, anunţă că România va participa, în urma unei decizii a Guvernului, la sesiunea 2024 a Studiului Internaţional privind Procesul de Predare-Învăţare pentru profesori şi directori de şcoli, dezvoltat de OCDE. ”Participarea României la runda TALIS 2024 este foarte importantă din perspectiva analizei sistemice, prin colectarea informaţiilor directe privind dezvoltarea profesională a profesorilor, practicile de instruire, convingerile şi atitudinile cadrelor didactice, evaluarea profesorilor şi feedbackul, leadershipul şcolii”, explică Deca.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Mă bucur să vă anunţ că România va participa la #TALIS2024! Ţara noastră va participa la sesiunea 2024 a Studiului Internaţional privind Procesul de Predare-Învăţare (Teaching and Learning International Survey) pentru profesori şi directori de şcoli, dezvoltat de OCDE. Decizia a fost adoptată în şedinţa de astăzi a Guvernului şi constituie un pas important în procesul de aderare a României la OCDE (în contextul în care Consiliul Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică a decis, în data de 25 ianuarie 2022, deschiderea negocierilor de aderare cu ţara noastră)”, a scris Ligia Deca pe Facebook, miercuri.

Potrivit acesteia, TALIS (Teaching and Learning International Survey) este conceput ca o succesiune de studii internaţionale comparative, cu scopul de a oferi indicatori internaţionali robuşti şi de a susţine politicile educaţionale relevante pentru profesorii şi pentru procesul de predare-învăţare din ciclul gimnazial.

”Participarea României la runda TALIS 2024 este foarte importantă din perspectiva analizei sistemice, prin colectarea informaţiilor directe privind dezvoltarea profesională a profesorilor, practicile de instruire, convingerile şi atitudinile cadrelor didactice, evaluarea profesorilor şi feedbackul, leadershipul şcolii etc. TALIS ajută factorii de decizie în politici publice să revizuiască şi să dezvolte politici care promovează profesia didactică şi cele mai bune condiţii pentru un proces de predare-învăţare incluziv de calitate. Totodată, îi ajută pe profesori, pe directorii şcolilor şi pe ceilalţi actori educaţionali să discute practicile existente şi să găsească modalităţi de îmbunătăţire a acestora. Un pas important, pe care îl susţin cu toată încrederea!”, a precizat ministrul Educaţiei.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.