Cuvântul "dinamic" descrie cel mai fidel judeţul Timiş, iar cuvintele care definesc cel mai bine judeţul sunt "cultură" şi "istorie", consideră specialiştii selectaţi de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din Timiş pentru a lucra la brandul turistic al judeţului. Specialiştii, constituiţi într-o comisie, consideră că printre atuurile turistice ale judeţului Timiş se numără: podgoriile, berea, folclorul şi gastronomia.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Potrivit unui comunicat de presă, de joi, al Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Timiş, cuvintele care definesc cel mai bine judeţul sunt: cultură şi istorie, iar la capitolul personalităţi din Timiş, adevăratul "erou" este Traian Vuia. Specialiştii din ţară au situat-o, însă, pe locul 1 pe Hertha Müller, urmată de Ioan Holender şi, abia pe locul 3, de Traian Vuia.
 
Gustul reprezentativ pentru judeţ este considerat a fi cel al vinurilor şi berii locale, urmat de cel al plăcintelor şi clătitelor, iar la capitolul miros au fost preferaţi de toţi trandafirii, urmaţi de liliac şi tei. În ce priveşte muzica, pe locul întâi a fost ales rock-ul, cu focalizare puternică pe grupul Phoenix, urmată de cea clasică.
 
Revoluţia este de departe simbolul considerat definitoriu pentru întregul Timiş.
 
Într-o primă fază au fost chestionaţi primarii din judeţul Timiş, stakeholderi, agenţii de turism, cadre universitare şi creatori de opinie din Timişoara şi Timiş, iar următorul pas l-a reprezentat chestionarea managerilor principalelor agenţii de incoming din România. 
 
Echipa de brand este formată din profesori universitari de la facultăţi de profil din toate universităţile timişorene, publice şi private, reprezentanţi ai artiştilor plastici, arhitecţilor, ghizilor de turism, reprezentanţi ai industriei ospitalităţii timisene şi ai agenţiilor de turism locale specializate în incoming, reprezentanţi ai infocentrelor de turism din judeţ şi organizaţiilor nonguvernamentale cu activitate în domeniu, dar şi reprezentanţi ai Consiliului Judeţean Timiş, membru al APDT Timiş, iniţiator al demersului.
 
Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în judeţul Timiş a început, în luna septembrie, procesul de realizare a strategiei de brand turistic al judeţului Timiş, proces care urmează să se încheie la finalul lunii noiembrie.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.