Serviciul Home Bank este momentan indisponibil, problema identificată fiind în faza de logare în aplicaţie, a anunţat vineri sucursala din România a grupului financiar olandez ING.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Clienţii ING pot utiliza în continuare fondurile proprii, pot face plăti cu cardul, iar în reţeaua de Self’Banks îşi pot verifica fondurile, pot retrage bani sau pot face transferuri între conturile ING”, se arată în comunicat.

Banca oferă suport clienţilor prin echipa de Call Center pentru operaţiuni urgente în Home’Bank.

Toate tranzacţiile care nu au putut fi procesate astăzi vor fi operate luni la prima oră, potrivit băncii. 

ING Bank a înregistrat în România un avans de 22% al veniturilor în al treilea trimestru al acestui an, până la 1,06 mliarde lei (230 milioane euro).

ING se afla pe locul al şaptelea în sistemul bancar românesc la finalul anului 2016 după valoarea activelor, cu o cotă de piaţă de 7,1%.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.