Directorul Serviciului pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Bucureşti spune că de la sfârşitul lunii august nu vor mai fi cozi atât de mari pentru obţinerea de paşapoarte, el spunând că aglomeraţia este specifică perioadei de vară. De asemenea, el a afirmat că nu există posibilitatea angajării de personal ”sezonier”, care să suplimenteze salariaţii instituţiei pe perioada verii, când numărul solicitărilor creşte foarte mult.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Suntem în plin sezon estival, înregistrăm cel mai mare număr de cereri, după care de la sfârşitul lunii august o să vedeţi că nu o să mai întâlniţi asemenea cozi şi asemenea presiune. Nu avem posibilitatea să angajăm personal sezonier, nu putem creşte numărul de ghişee, pentru că ne ducem iar la aceeaşi problemă a infrastructurii, pe care am încercat să o dezvoltăm”, a spus directorul Serviciului pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Bucureşti, Emanuel Căţe.

El a precizat că de trei ani se înregistrează ”creşteri trimestriale ale volumului de lucru”.

Începând de luni, noul sediu al Direcţiei de Paşapoarte  va funcţiona în centrul comercial Plaza România şi va prelua activitatea a trei puncte de lucru din Bucureşti, urmând să rămână deschise ghişeele din Pipera şi din Piaţa Amzei, a anunţat, miercuri, purtătorul de cuvânt al Ministerului Afacerilor Interne (MAI), Monica Dajbog.

Sediile de eliberare a paşapoartelor din strada Ion Ţuculescu nr. 42, Sector 3, strada Străduinţei nr. 1, Sector 4 şi strada Virtuţii nr. 1-3, Sector 6 vor mai funcţiona doar până vineri, iar de luni se vor muta în mall Plaza.

”Aceste sedii (de eliberare a paşapoartelor - n.r.) funcţionează în regim normal până vineri inclusiv. Ulterior, activitatea serviciilor va fi preluată de sediul nou, deschis într-un complex comercial din Capitală. Data estimată pentru inaugurare este 21 august. Vor rămâne deschise ghişeele din Pipera şi din Piaţa Amzei”, a afirmat Monica Dajbog, la finalul întâlnirii ministrului Afacerilor Interne, Carmen Dan, cu directorul Direcţiei Generale de Paşapoarte şi cu prefectul Capitalei, pe tema analizării cauzelor care au determinat aglomeraţia din ultima perioadă de la oficiile de paşapoarte, inclusiv în zilele de luni şi marţi, declarate libere.

Purtătorul de cuvânt al MAI a precizat că în noul centru vor funcţiona 20 de ghişee, cetăţenii având posibilitatea de a plăti taxele la oficiile bancare şi poştale atât în centrul comercial, cât şi în apropierea lui.

Încă din luna iunie, la serviciile pentru eliberarea paşapoartelor din întreaga ţară sunt cozi de zeci, chiar sute de persoane, multe dintre acestea reclamând organizarea defectuoasă şi birocraţia care ar fi principalele cauze ale acestei situaţii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.