Ministrul Educaţiei, Daniel David, a declarat că va formula propuneri cu privire la modul în care şcoala ar putea implica părinţii în procesul educaţional al propriilor copii, după ce oficialii Organizaţiei de pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică, care au realizat un raport privind starea educaţiei în România, i-au transmis că implicarea părinţilor în educaţia elevilor este mai importantă decât situaţia materială a familiilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email
”În discuţia cu OECD-ul şi mai ales cu directorul Departamentului pentru Educaţie, o concluzie foarte interesantă la care am ajuns prin prisma datelor pe care ei le aveau şi care cred că este importantă, trebuie să o spunem public şi să o ducem în mintea oamenilor din şcoală: şcoala cu siguranţă nu poate să înlocuiască părinţii în procesul educaţional, părinţii au rolul lor. Dar ce poate să facă şcoala? Şcoala ar putea să activeze părinţii să-şi intre în rol. Deci, altfel spus, nu le poţi lua rolul, dar ai putea să-i activezi să se implice în procesul educaţional al propriilor copii”, a afirmat Daniel David, joi seară. 
 
Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
El a precizat că datele OECD arată că simple întrebări - ”Cum a fost la şcoală?” sau ”Ce notă ai luat?” - sunt mai importante decât situaţia economică a familiei unui elev.
 
Ministrul a spus că va formula propuneri cu privire la modul în care şcoala ar putea implica părinţii în procesul educaţional al propriilor copii.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.