Funcţionari din Primăria Braşov au achitat trei amenzi în valoare totală de 15.000 de lei aplicate instituţiei pentru nerespectarea unor proceduri în derularea achiziţiilor publice. Sancţiunile au fost date pentru încălcarea prevederilor legislative în ceea ce priveşte contractele de iluminat public şi pentru servicii de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie (DDD).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Angajaţi ai Primăriei Braşov care nu au respectat legislaţia cu privire la atribuirea unor contracte încheiate de municipalitate în anul 2020 au plătit amenzi aplicate de Curtea de Conturi care a constatat încălcări ale prevederilor legale. 
 
”Referitor la Decizia nr. 13/2022 a Camerei de Conturi Braşov, facem următoarele precizări: (...) referitor la amenzile stabilite de auditori pentru modul de derulare a anumitor proceduri, acestea au fost date pentru: încheierea prin procedură de negociere directă, în 2020, a contractului de concesionare a serviciului de iluminat public; întârzieri la demararea procedurilor pentru asigurarea serviciilor de iluminat public şi a celor de deratizare, dezinsecţie, dezinfecţie (DDD); faptul că în derularea procedurii de achiziţie a serviciilor de DDD nu s-a dus la îndeplinire o decizie a Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor”, a transmis, miercuri după amiază, Primăria Braşov.
 
Oficialii municipalităţii au precizat că suma totală a amenzilor date în urma auditului a fost de 15.000 de lei, cuantumul fiecăreia dintre cele trei amenzi fiind de 5.000 de lei. 
 
”Suma a fost recuperată de municipalitate prin decizia voluntară a funcţionarilor publici care nu şi-au îndeplinit atribuţiile, conform prevederilor legale”, a precizat sursa citată.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.