FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creştere cu 4% comparativ cu anul precedent, şi a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operaţiunilor de producţie şi a implementării unui program de investiţii în cele două fabrici din Cluj-Napoca şi Târgu Mureş, a anunţat miercuri compania.
„Obiectivul nostru a fost acela de a continua eficientizarea întregii activităţi a companiei după consolidarea sub o singură entitate în cursul anului trecut. Ne-am concentrat pe retehnologizare, creşterea capacităţii, în paralel cu dezvoltarea gamelor de produse şi continuarea investiţiilor în brandurile noastre, toate acestea contribuind la un rezultat net pozitiv”, a declarat managerul român care conduce operaţiunile locale ale FrieslandCampina, Cornel Cărămizaru.
În cursul anului trecut, producătorul a integrat activităţile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A şi Industrializarea Laptelui Mureş S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina S.A şi a consolidat, totodată, raportarea financiară.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanţe, anul trecut, entitatea FrieslandCampina SA a obţinut o cifră de afaceri de peste 339 de milioane de lei, în scădere cu 13,8% şi un profit de 17.271 de lei.
Rezultatele financiare publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe diferă faţă de cifra de afaceri consolidată anunţată de companiei deoarece procesul de integrare a activitătilor a fost încheiat pe parcursul anului 2016. Rezultatele companiei au fost susţinute de creşterea cererii pentru întreaga gamă Napolact, a brandului Frico şi în special a Napolact Pur şi Simplu şi BIO.
În 2016, compania a extins numărul fermelor din Ardeal de la care colectează materie primă bio pentru brandul Napolact la 60 de producători.
Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, echivalentul a peste 106 milioane de euro. În 2015, compania a înregistrat o cifră de 484 milioane de lei, echivalentul a peste 107 milioane de euro, ceea ce înseamnă că anul trecut producătorul a înregistrat o scădere de 1%, atât la valoare în lei, cât şi la valoarea în euro, arată calculele News.ro. Principalii competitori ai grupului olandez în România sunt Danone şi Albalact.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...