Strategia YouTube în ceea ce priveşte conţinutul original se va schimba de anul viitor. În loc să fie disponibil doar utilizatorilor plătitori, acesta va putea fi vizionat de oricine, gratuit, dar cu reclame.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

YouTube a anunţat că filmele şi serialele originale pe care le va achiziţiona nu vor mai fi disponibile exclusiv celor care plătesc abonament pentru YouTube Premium, ci tuturor utilizatorilor reţelei care vor trebui, însă, să suporte şi reclame.

Google vrea ca astfel audienţa acestui tip de conţinut să crească, iar creatorii individuali care produc conţinut alături de studiourile profesionale să se bucure de venituri mai mari. De asemenea, brandurile îşi vor putea asocia reclamele cu un conţinut de bună calitate, disponibil teoretic tuturor celor aproape două miliarde de utilizatori.

Unele dintre serialele originale vor fi în continuare disponibile doar abonaţilor Premium, urmând ca până în 2020 întreg conţinutul exclusiv să poată fi vizionat gratuit de toţi utilizatorii YouTube.

Abonamentul YouTube Premium, care este disponibil într-un număr limitat de ţări şi costă 12 dolari pe lună, va oferi în continuare anumite avantaje. Suportul offline şi lipsa reclamelor sunt două dintre ele.

Când noua strategie YouTube va intra în funcţiune, abonaţii Premium vor beneficia şi de acces mai devreme decât restul utilizatorilor la conţinutul exclusiv.

În prezent, YouTube Premium este disponibil în 29 de ţări dintre care lipseşte România şi oferă peste 50 de seriale originale.

YouTube nu a făcut public niciodată numărul de abonaţi ai serviciului Premium.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.