Platforma Netflix a lansat un casting pentru o adaptare TV reality a serialului fenomen sud-coreean "Squid Game" în viaţa reală, potrivit AFP.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"La finalul celui mai mare apel de casting din istoria reality TV, 456 de concurenţi reali vor lua parte la joc, în căutarea unui jackpot de 4,56 milioane de dolari care poate schimba o viaţă", scrie platforma pe un site special creat pentru a recruta candidaţii acestui joc care se va numi "Squid Game: The Challenge".

Organizatorii săi caută "participanţi anglofoni ce vin din orice parte a lumii". 

Printre condiţiile cerute: trebuie să aibă cel puţin 21 de ani, să fie "disponibili să participe la program timp de maximum 4 săptămâni prevăzute la începutul lui 2023" şi "să fie în măsură să călătorească în toate locurile care vor fi indicate". 

"Jucătorii adevăraţi vor fi introduşi în universul emblematic al Squid Game şi nu vor şti ce-i aştepată", este indicat pe formularul de recrutare, care promite "o serie de încercări care-ţi taie respiraţia". 

Anunţul a fost făcut de Netflix, marţi seară, pe reţelele de socializare. Acesta poate fi surprinzător pentru că, în serial, cei care pierd sunt ucişi pe măsură ce trec de probe. 

Privit ca o critică aspră a exceselor capitalismului, "Squid Game" pune în scenă sute de personaje provenite din rândurile celor mai marginalizate din Coreea de Sud, ce participă la jocuri de copii pentru a câştiga o mare sumă de bani, cu riscul de a fi ucişi. 

Dar în viitorul program reality, "cel mai rău lucru care se poate întâmpla este să rămâi cu mâinile goale", precizează Netflix pe site. 

"Fie că vor câştiga sau vor pierde, toţi jucătorii vor ieşi nevătămaţi. Dar dacă câştigi, câştigi în stil mare!", insistă platforma în formularul de recrutare.

Acest anunţ a fost făcut la câteva zile de la oficializarea celui de-al doilea sezon "Squid Game". În aprilie, creatorul său, Hwang Dong-hyuk, a indicat că nu va fi gata înainte de 2024. 

Foarte violent, serialul a cunoscut un succes mondial şi a devenit un fenomen. 

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.