Avocaţii Madonnei au cerut respingerea cazului în urma unei plângeri din partea a doi fani care o acuză pe cântăreaţă de "practici comerciale înşelătoare".

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

"Fanii au primit exact ceea ce au plătit: un spectacol complet şi de înaltă calitate al reginei muzicii pop", au argumentat avocaţii vedetei, potrivit CBS.

Madonna a susţinut un concert la 13 decembrie la Barclays Center din Brooklyn, în cadrul turneului retrospectiv "Celebration". Ea a apărut cu două ore întârziere, începând spectacolul la ora 22.30 în loc de 20.30.

Evenimente

15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania

Michael Fellows şi Jonathan Hadden, doi dintre spectatori, au depus o plângere împotriva Madonnei, a Barclays Center şi a Live Nation pentru "practici de marketing înşelătoare", printre altele.

Aceştia au declarat, în special, că nu ar fi cumpărat bilete dacă ar fi ştiut că show-ul va începe atât de târziu, susţinând că au plecat de la locul de desfăşurare a concertului în jurul orei 1.00 dimineaţa şi explicând că, din cauza acestei întârzieri, în mijlocul săptămânii, s-au confruntat cu "transportul public limitat şi cu folosirea în comun a maşinilor", precum şi cu "costuri ridicate ale transportului public şi privat" atunci când au trebuit să se trezească devreme a doua zi.

Avocaţii cântăreţei au reacţionat la acest lucru în cererea lor de respingere a cazului, după cum relatează Billboard: "Reclamanţii afirmă că spectatorii care au părăsit incinta la ora unu dimineaţa ar fi putut avea dificultăţi în a găsi un mijloc de transport pentru a ajunge acasă sau ar fi trebuit să se trezească devreme a doua zi pentru a merge la serviciu. Acest lucru nu constituie un prejudiciu care să intre în sfera de aplicare a legii".

De asemenea, au susţinut că spectacolele Madonnei încep rareori la timp şi că Jonathan Hadden probabil ştia acest lucru, subliniind că a postat a doua zi, pe Facebook, că "nu a ratat niciodată un turneu al Madonnei": "Niciun spectator rezonabil - şi cu siguranţă nu un fan al Madonnei - nu se aşteaptă ca vedeta unui concert uriaş, într-o arenă, să urce pe scenă la ora menţionată pe bilet", au scris ei.

În acelaşi mesaj, Jonathan Hadden a descris concertul ca fiind "incredibil, ca întotdeauna!". "Cu alte cuvinte, concertul a îndeplinit sau a depăşit aşteptările sale", spun avocaţii vedetei.

Marcus Corwin, unul dintre avocaţii reclamanţilor, a declarat joi pentru Billboard: "Acesta nu este un proces despre fanii supăraţi că trebuie să stea până târziu. Este vorba despre mii de fani care au fost nevoiţi să părăsească un concert în mijlocul unui spectacol după ce au plătit o sumă substanţială pentru biletele lor din cauza orpririi mijloacelor de transport în comun sau a parcărilor, sau din cauza angajamentelor de la serviciu sau a unei dădace".

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.