Cântăreţul britanic Harry Styles s-a menţinut pe primul loc în clasamentul Billboard 200, cu al doilea album de studio, „Fine Line”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Albumul solo al fostului membru One Direction a fost vândut, în săptămâna încheiată pe 26 decembrie, în 89.000 de unităţi, cu 81% mai puţin faţă de primele şapte zile de la lansare, potrivit datelor Nielsen Music.

„Fine Line” este primul album pop care petrece două săptămâni pe primul loc în topul american după „No. 6 Collaborations” al lui Ed Sheeran (iulie - august 2019).

„Christmas” al lui Michael Bublé a urcat patru locuri în clasament, până pe doi, cu 77.000 de unităţi vândute. Aceasta este cea mai înaltă poziţie ocupă de album după cele cinci săptămâni petrecute pe primul loc în 2011 - 2012. De la apariţia în octombrie 2011, albumul a fost prezent în top 10 în fiecare sezon.

Rapperul Roddy Ricch şi „Please Excuse Me for Being Antisocial” s-au menţinut pe locul al treilea, după a treia săptămână de la lansare, când albumul a fost vândut în 73.000 de unităţi.

„Merry Christmas” al cântăreţei Mariah Carey a urcat patru locuri în top, până pe patru, după ce a fost vândut în 71.000 de unităţi. Albumul a debutat în Billboard 200 în 1994, când a ajuns pe locul al treilea. Discul cuprinde piesa „All I Want for Christmas Is You”, care se află de două săptămâni pe primul loc în clasamentul american al single-urilor.

Billie Eilish​ şi „When We All Fall Asleep, Where Do We Go?” au urcat tot patru locuri în top, până pe cinci, după ce albumul a fost vândut în 64.000 de unităţi în a 39-a săptămână de la debut. 

Post Malone şi „Hollywood’s Bleeding” au coborât două poziţii, până pe şase, după ce albumul a fost vândut în 63.000 de unităţi în a 16-a săptămână de la lansare.

„The Best of Pentatonix Christmas” s-a menţinut pe locul al şaptelea, cu 62.000 de unităţi vândute în a noua săptămână de top.

Nat King Cole şi „The Christmas Song” au revenit în top 10 pe locul al optulea, în urcare trei poziţii, după a 48-a săptămână de la debutul în Billboard 200. Albumul a fost vândut în 60.000 de unităţi. 

Coloana sonoră a filmului de animaţie „Frozen II” a coborât patru locuri, până pe nouă, cu 57.000 de unităţi vândute în a şasea săptămână de la lansare, iar rapperul Young Thug şi „So Much Fun” au urcat 26 de locuri, până pe zece, cu 53.000 de unităţi vândute în a 19-a săptămână de la lansare. Discul a fost relansat pe 20 decembrie cu câteva piese noi.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multi-metric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.