VTEX, furnizor global de soluţii de comerţ online (e-commerce) în cloud pentru companii, a anunţat, joi, că intră în parteneriat cu PayU, liderul pieţei de plăţi online din România, pentru furnizarea unei soluţii de e-commerce preintegrată cu tehnologia care permite achiziţii online, cu cardul, printr-un singur click.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cele două companii au dezvoltat împreună o soluţie tehnologică (API) ce le permite utilizatorilor să facă achiziţii online printr-un singur click, informaţiile de plată necesare fiind introduse o singură dată în platformă, operaţiune ce nu va mai fi necesară la plata comenzilor viitoare.

”Noua soluţie este parte integrantă a SmartCheckout, tehnologie VTEX patentată de plată online fără parolă, cu un sistem de checkout rapid şi transparent care generează din start o creştere de peste 20% a ratei de conversie pentru magazinele care implementează platforma VTEX”, se arată în comunicat.

Soluţia de plată printr-un singur click ar îmbunătăţi experienţa de shopping a utilizatorilor şi, în acelaşi timp, ar contribui la creşterea suplimentară a ratei de conversie, potrivit companiei Implementarea acestei tehnologii este posibilă prin respectarea de către VTEX şi PayU a cerinţelor impuse de standardul de securitate PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), cel mai înalt standard de securitate în domeniul plăţilor online.

”PCI-DSS presupune asigurarea securităţii datelor de card atunci când sunt stocate, procesate şi transmise astfel de date. Respectarea acestui standard de securitate ia în calcul atât infrastructura IT, cât şi criptarea informaţiei şi testarea continuă a tuturor componentelor implicate în procesarea online, pentru detectarea vulnerabilităţilor de securitate”, se arată în comunicat.

Country Manager VTEX pentru România, Ionuţ Farcaş, a subliniat că, în România, rata medie de abandon a coşului de cumpărături online este de 75%.

”La nivelul pieţei de ecommerce, rata de conversie din România este de aproximativ 1%, iar rata medie de abandon a coşului de cumpărături este de 75%. Parteneriatul dintre VTEX şi PayU contribuie la dezvoltarea industriei de comerţ electronic din România, prin îmbunătăţirea ratei de conversie a magazinelor online care implementează platforma VTEX, lucru ce duce, în final, la creşterea satisfacţiei clienţilor şi a încrederii lor în procesul de achiziţie online”, spune Ionuţ Farcaş.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.