Brandul german Volkswagen rămâne în continuare liderul pieţei auto din România, cu 82.628 de unităţi înmatriculate după primele şapte luni, cu 67,8% mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, peste 93% fiind maşini uzate, în timp ce Dacia conduce detaşat pe segmentul automobilelor noi, potrivit datelor publicate joi de către Direcţia Regim Permise Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După Volkswagen, cele mai multe înmatriculări le-au înregistrat Opel (40.005 unităţi, plus 40% faţă de ianuarie-iulie 2016), Ford (34.392 unităţi, +58,7%), BMW (27.295 unităţi, +94,9%) şi Audi (26.698 de unităţi, +97,9%).

În schimb, Dacia conduce autoritar segmentul maşinilor noi, cu 14.531 de unităţi după primele şapte luni, în creştere cu 9,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Brandul românesc este urmat de Volkswagen (5.693 unităţi, +53%), Ford (4.860 unităţi, +46,8%), Skoda (4.857 unităţi, +13,9%) şi Renault (3.994 unităţi, +11,7%).

La capitolul mărci rare, în primele şapte luni ale acestui an, românii au cumpărat patru maşini Aston Martin (+300% faţă de ianuarie-iulie 2016), şase Lamborghini (+20%), 10 Rolls Royce (+42,9%), 15 Ferrari (+50%), 31 Bentley (+343%) şi 61 Maserati (+239%).

Înmatriculările de autoturisme în România au crescut în primele şapte luni ale acestui an cu 69,2% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, până la 350.780 de unităţi, 83,9% fiind uzate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.