Operatorul Vodafone România a semnat un acord pentru achiziţia Evotracking, companie românească din domeniul Internet of Things (IoT), care deţine marca Evogps.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Aceasta este prima achiziţie integrală pe care Vodafone România o face pe piaţa locală şi reflectă calitatea business-ului Evotracking. Tranzacţia ne consolidează poziţia de lider în furnizarea soluţiilor IoT pe piaţa din România şi ne va permite să le oferim clienţilor o gamă mai variată de tehnologii şi de servicii”, a declarat Murielle Lorilloux, director general al Vodafone România.

Încheierea procesului de achiziţie intră sub incidenţa îndeplinirii unor anumite condiţii uzuale în cazul unor astfel de tranzacţii, informează compania.

Fondată în 2009, compania Evotracking este specializată în implementarea de soluţii telematice avansate, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa locală a serviciilor destinate administrării flotelor auto.

Portofoliul companiei cuprinde peste 40 de produse de management al flotelor care permit urmărirea şi monitorizarea în timp real a autovehiculelor, controlul consumului de combustibil, analiza comportamentului şoferului, precum şi alte soluţii telematice adaptate pentru companii din orice industrie, indiferent de dimensiunea acestora.

Vodafone România oferă între altele soluţii de management al flotelor auto. Compania oferă totodată din 2003 soluţii IoT pentru companii din diverse industrii precum retail, auto, logistică şi utilităţi.

Vodafone este lider global în domeniul Internet of Things, cu peste 63,9 milioane de SIM-uri de servicii IoT, iar acoperirea 4G în roaming pentru serviciile IoT include 109 ţări. În România, Vodafone este primul operator de telecomunicaţii care a testat cu succes o soluţie bazată pe tehnologia NB-IoT, pentru industria de petrol şi gaze, în noiembrie 2017.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu divizii în 26 de ţări, 49 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.