Volkswagen vrea să evite stabilirea unor obiective ”utopice” pentru cota sa de piaţă în China, a declarat vineri CEO-ul său pentru ziarul german FAZ, adăugând că orice peste 10% este ”foarte respectabil”, având în vedere concurenţa intensă, transmite Reuters.
Producătorul auto german ”nu poate ţine pasul în fruntea mesei în acest moment”, în spaţiul vehiculelor electrice din China, a declarat directorul general Oliver Blume pentru FAZ.
El a adăugat că noile modele care urmează să fie lansate în anii următori vor îmbunătăţi poziţia producătorului auto.
24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a Parteneri: ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast, ACUE
30 septembrie - Eveniment Profit.ro E-Commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a - Parteneri: CEC Bank, ContentSpeed, ARB
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-a. Parteneri: Raiffeisen Bank, ACUE
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris
Totuşi, Blume a spus că Volkswagen ”nu ar trebui să aibă aşteptări utopice”.
”Dacă atingem o cotă de piaţă de două cifre pe termen lung pe o piaţă chineză în creştere rapidă, acesta este deja un obiectiv foarte respectabil”, a spus el, potrivit articolului FAZ.
Cota de piaţă globală a Volkswagen în China a scăzut la 14% anul trecut, de la 18% în 2018, deoarece producătorii autohtoni de automobile electrice au câştigat teren pe fondul scăderii vânzărilor de maşini cu motoare cu ardere internă.
Şeful Volkswagen pentru China, Ralf Brandstaetter, a declarat anterior că VW intenţionează să rămână principalul producător auto internaţional din China, deşi directorul financiar Arno Antlitz a avertizat la sfârşitul anului trecut că ar putea pierde cotă pe piaţa vehiculelor electrice, până când vor fi lansate noi modele.
Producătorul german de automobile face eforturi pentru a-şi extinde gama de produse în China pentru a atrage clienţi în special din segmentul de vehicule electrice de nivel entry-level şi mediu, cu oferta sa actuală cu un preţ peste cel al multor rivali chinezi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.